(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......Gözler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......Gözler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bunların hepsini bir arada bulursak,o bizi beğenir mi acaba?... Yoksa,"hem fakir hem şeyi büyük" mü der?!... Ben böyle okudum ağabey... Yine harikaydı tabii... Sevgimle...
kara, ela, yeşil, mavi ne fark ederki aslını bulduysan gözlerin hükmü kalmaz sözlerin *************************** BU GÖZLERİN BU SÖZLERİN KARŞISINDA TAŞ ERİR YA kardanadam NE YAPAR / o dik durur he mi!
İster hareli ister düz Çakmak çakmak bakmıyorsa göz Sevdiğine anlatmıyorsa söz Rengarenk olsa ne fayda... Güzel bir şiirdi yüreğinize sağlık... Bernaca Sevgilerimle...
Göz renginin ne önemi var üstadında anlattığı gibi konuşan ve yalansız gözler olmalı yeter ki o gözleri bulmalı...Yürek sesiniz doyumsuzdu üstad kutlarım saygılar...
kara, ela, yeşil, mavi ne fark ederki aslını bulduysan gözlerin hükmü kalmaz sözlerin
aslında tabi ki nasıl baktığı,bakışların ne anlattığı önemli............. renkler bile artık gerçek değil............... ama çok güzel bir şiirdi dost,her zaman ki gibi............. tebriklerim sevgilerle geldi sayfanıza............
Gönüle açılan penceredir oysa malesef onda bile seracılığa gidilip bol hormon verildi.
Lenslerden Allah razı olsun.Bakışlar bile değişti artık :) gerçek anlamda şehla şehla bakar
oldu çoğu insanımız.
Bakışı suret olduktan sonra gözleri gökkuşağını yüklensin isterse ne anlamı kalır ki haklısınız sayın üstadım.
Her zamanki gibi güçlü kaleminizden gerçekçi dokunuşuyla mükkem bir eser daha okumuş olmanın verdiği hazla ayrılıyorum sayfanızdan.Gönül emeğiniz varolsun.Candan tebrik ve saygılarımla.
Gözlerin rengi değildir önemli olan, önemli olan o gözlerin neler anlattığı ve neler söylediğidir. Ve sevgili gördüğü o rengi içinde değil anlattıklarının içind kaybolabilmelidir tek bir söz bile söylemeden.
Yine size özeldi dizeleriniz. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
duydum ki kahverengi gözler aglar olmus böyle güzel bir siirde yer almadiklari icin o yüzden sordum kahvegözler adina,,,,,,,,,saygilar slmlar,,tskler,,,,
bakışı ela ise meralın uykuların haram olur çıkmaz falın değerli abim ben gözlerimi aldım içinde ama çok güzeldi:)))))) harikayadı gözler ah aaaaaaaaah gözler şiirinde ne güzel anlatılmış öldüm ya YÜREĞİnize saglık kaleminiz daim olsun saygılarımla zaralıcan
kara, ela, yeşil, mavi ne fark ederki aslını bulduysan gözlerin hükmü kalmaz sözlerin
Doğru dersin kardeşim,ne renk olursa olsun gözleri,bakmasını bilmedikten sonra,görmeyen insandan ne var ki olablir ki.Yeter ki o gözler bakmasını bilsin.Gözler kalbin aynasıdır,her şeyi anlatır o bakışlar.Varolasın.Tebrik ediyorum.
GÖZLER KALBİN AYNISIDIR...
VE SİZ NE KADAR GÜZEL YANSITMIŞSINIZ...
KALEMİNİZ DAİM OLSUN...
YÜREĞİMDEN YÜREĞİNİZE TAM PUAN..
EN DERİN SEVGİ VE SAYGILARIMLA....