(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.... Diyez Sızılar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.... Diyez Sızılar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kısa kısa aralıklarla şiir insanı nasıl da kafesliyor...
kasvetli bir gece yarısı düşümden düşer gözlerin sararmış defterine gönlümün tıp tıp iki yeşil tropik damla......... hele bu kısım çok tatlı........ tıp tıp damlıyor hüznün sesi keman eşliğinde....
do diyez hicaz, fa diyez hüzzâm, re diyez hangi makamdan?
''unutamıyorum,, diye başlar bir şarkı var, hani, beş ses, aynı tondan... ağlatan...
Gelsin mezeler. içilsin meyler. Fasıl geçsin ud, ritm saz ve keman... şarkılar hep bir ağızdan... Tamam ! İşte fasıl... ten nen ni nen ten nen nenni ney. Hey gidi günler hey...
Çalan keman/sa, üfllenen, ney? Şiir, işte öyle bir şey...
babidim'den
Saygıyla... Takdirlerim, güçlü kalemle yazdıran yüreğe, sonsuzca...
babidim tarafından 10/9/2009 5:06:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
sen ağla bu gece ey gül keman! senin çığlıkların hançer kadar keskin ve çok ince
ustaca kotarılmış bir şiir..keman insanlaştırılırken kendi kimliğinide imgesinide korumuş..ayrıca okurken bile (sesini kapatıp) fondan o keman sesini duyuyorsunuz..anlatımın güçlülüğü ve şairin içsel samimiyetinden kaynaklanıyor bu
şiirinizi dönüp dönüp okudum..birkaç kez::)) sanırım biraz yorum tembeliyim. kemen kadar hazin ağalayamaz insan, bu çok doğru. ben derim ki, nerede bir keman çalsa, belli ki birinin yerine ağlıyor. keman ağlama dublörü...biz ağlasak çok tehlikelidir hem..
saygılarımla, şiirinizin çok beğeniliyor olması normal, hak ediyor.
Ben senin gibi a ğ l a y a m a m kimse ağlamasın hele ki sen sevgili dostum şiir çok güzel olmuş Figen hanımın da sesine ve yüreğine sağlık çok güzel yorumlamış kardeşim sevgilerimi gönderiyorum
Kara gecelerin gözünde büyüt beni Detone olmuş bütün sesleri sal üzerime Hayata karşı yen beni. Nasılsa; Dünlerin yarınları sana çıkmıyor Gel bugünde uyut beni..... Görmeyeyim sensizliği.
Derler ki; Keman öyle keskin ve incedir ki çok dinlendiğinde kanser bile eder... Öylesine derindir verdiği etki... Harika bir şiir... Bernaca Sevgilerimle...
Diyez sızının yarım kalmışlığına nefes olmak istedi adalı ve hüzzam gama ortak...İzin verdiğiniz derecede düşdü damlaların saflığı şiire...saygılar Celal bey...
* * * sen ağla bu gece ey gül keman! senin çığlıkların hançer kadar keskin ve çok ince
ben senin gibi a ğ l a y a m a m
Keman ağladıkça yaşlar dökülsün boncuk boncuk notlarla ıslansın zaman kemanın aşk dolu çığlıklarında... keman ağlasın yürek maziye dalsın kemanın eşliğinde hatıralar raks etsin gözlerimde.. Yüreğinize sağlık çok güzeldi, gönülden kutlarım sevgiyle sağlıkla neşe içinde kalınız uzunca bir ömür
Kömür gözlü gece ikidebir beste istedikçe geçtim ağlamaktan inler keman. Ne yalnızca hüzzam Ne de o karanlık akşam yetmez bazen o gam rast geldiği an. sen ağla bu gece ey gül keman ben senin gibi a ğ l a y a m a m. ......Celal dostum, nefisti ......Eşlik etmeden durmak ......Kemana ihanetti... Esen kal sevgilerimle.
sevgili celal abim çoktandır siteden uzaktım işlerimden dolayı, bir tesadüf sonucu bu akşam dünyanın en mutlu insanı benim dersem yalan olmaz. sanki dünyaya yeni gemiş gibiyim ve mutluluktan kanatlarım olsa uçarım. sevgili abim mükemmel şiirin geceme öyle iyi geldiki tarif edemem,şiirin sanki benim ağzımdan yazılmış gibi teşekkür ederim. seven yüreğine kucak dolusu güller serpiştirdim, sevgi ve saygılar sunarım.
sen ağla bu gece ey gül keman! senin çığlıkların hançer kadar keskin ve çok ince
ben senin gibi a ğ l a y a m a m
güzel, hatta güp-güzel..şimdi yorum bulmak zor bu şiire, yürekler şimdi kor bu şiire...teşekkürler, tebrikler her iki dosta...teşekkürler, sevgi ve saygımla, selamlar...
sen ağla bu gece ey gül keman! senin çığlıkların hançer kadar keskin ve çok ince
ben senin gibi a ğ l a y a m a m
aşina kulakları kemanın ağlayışına... her ne kadar o bol diyezli hüzzam gamlarda gözler eşlik etsede eksikmiş bi şeyler... şimdi ben bu şiiri alır o kemanın sesine bağlar doya doya ağlarım... şiirdi abi... yüreğine sağlık...
sen ağla bu gece ey gül keman! senin çığlıkların hançer kadar keskin ve çok ince
ben senin gibi a ğ l a y a m a m
hoşgeldiniz dost.................özledik sizi............. keman güzel ağlar bilirimde,ben sevindim bu gece.............. tekrar şiirinizi okumak güzeldi............ şiir ise harika yine............ tebriklerim çokca sayfaaya............sevgilerle.................
siyah tülünü soyunduğu an
yine beste ister
içimdeki inleyen keman
bol diyezli
hüzzam bir gamla
mükemmel...müthiş imgeler....şiiirlerinize ilgim ve taktirim bir kat daha arttı.saygı ve tebriklerimle