(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öğünme şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öğünme şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÖĞÜNME OLAMAZSIN DÜNYAYA HAKİM VARLIĞA DOYAMAZSIN AHİRDE ECEL VARKEN NE VARLIK NE YOKLUK HEPSİ HAKİR ÖĞÜNEN HERKESDE VAR İBLİSTENDEN BAĞ ÖNÜ VE ARDI BİR YUDUM SU KABİRDE ÇÜRÜRKEN NESİNE ÖĞÜNÜRKÜ BENİ ADEMLER BİLMEM
YÜREĞİNİZE SAĞLIK GÜZELDİ ÜSTADIM BENDE KARALADIM FARKINDA OLMADAN ..SELAM VE DUA İLE..
Çok yedim diye öğünme bir fil kadar dolamazsın, Erkekliğinle öğünme eşşek kadar olamazsın. TOKAT GİBİYDİ HADDİNİ YARATILIŞ GAYENİ BİLDEMİŞSN ZÜSTADIM SAYGILAR SELAMLAR..
İki kelimede bin anlam ifade etmişsiniz azizim; Ey İnsan ; HADDİNİ BİL VE ŞIMARMA der gibi.. Ey İnsan; İnip de sananlardan olma der gibi... Kur'an-ı Kerim'in Yüzondört süresinden seslenişi gibi...
Haklısınız hocam azı karar çoğu zarar ilkesinden yola çıkarsak ortadan gitmek en güzeli.
Yüreğinize sağlık.
Allah nasip ederse pazartesi günü eğitime destek adına ilçemize kurulacak Fakülte kampanyası var gönül desteğiniz için sizlere ihtiyacım olacak .Bekliyorum .
hocam iki kelimeyle bir kitap dolusu mana bizde son şiirimde sayfalar dolusu yazı yazdık boşuna ustalık burada işte kutlarım saygılar selamlar ALLAH CC RAZI OLSUN SİZİN GİBİ AYDINLARDAN
Az ye , az uyu , az konuş´u anımsattı ilk dize ve tâkibindeki ise bir ayeti... Tevrat’la yükümlü tutulup da onunla amel etmeyenlerin durumu, ciltlerle kitap taşıyan eşeğin durumu gibidir. Allah’ın âyetlerini inkâr eden topluluğun hâli ne kötüdür! Allah, zalimler topluluğunu hidayete erdirmez.
Erkek, bayan... ne farkeder... Hakk katında kulluğumuz eşit... takvaca üstün olmak gerekli... oyum buyum diye öğünenin sonu hayvan, nebattan aşağılarda olur ancak !
VARLIĞA DOYAMAZSIN AHİRDE ECEL VARKEN
NE VARLIK NE YOKLUK HEPSİ HAKİR
ÖĞÜNEN HERKESDE VAR İBLİSTENDEN BAĞ
ÖNÜ VE ARDI BİR YUDUM SU
KABİRDE ÇÜRÜRKEN
NESİNE ÖĞÜNÜRKÜ BENİ ADEMLER BİLMEM
YÜREĞİNİZE SAĞLIK GÜZELDİ ÜSTADIM BENDE KARALADIM FARKINDA OLMADAN ..SELAM VE DUA İLE..