(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İki kere anne olduğum için onurluyum. Sizi yetiştiren anneye çok teşekkür ederim, efendim. Size, zaten; her fırsatta teşekkür etmekteyiz. Anneniz sizinle gurur duyuyordur. Harikulade anlatımınızdan ötürü kutlarım. Saygılarımla...
Sizi yürekten kutluyorum Sayın Göle... Bende bir asker annesiyim. ASKERİM HAKKARİ'de,
Ben de bir ilk'i yaşadım, Bir annenin evladına mektup yazması.. Ne de zor bir olaymış... Hele bu bir ASKER ise.... Aynı şekilde oğlumun da bana yazdığı ilk mektubunda bu sancılarını hissettim... DUYARLI YÜREĞİNİZE SAĞLIK...TEBRİKLER
Çınar Bey ağlattınız beni şimdi oldu mu? Oğlum askerde o da şair ruhlu,onun duygularını okudum sanki her dizede.sizin anılarınızda kaldı şimdi o yıllar.Biz bekleyeceğiz bir dokuz ay daha kavuşmalara....
Kıyamazdın ya hiç, Hani kuzum derdin ya hep, Kulaklarımda çınlıyor. Başımı göğsüne yasladığım zaman hissettiğim sıcaklığın yerini, Şimdi tüfeğin soğuk namlusu aldı, ................................................ısıtmıyor ki anne..
bu ne güzel bir şiir böyle..okurken tüylerim ürperdi.. kalemine, yüreğine ,ağzına sağlık.. tebrikler.. saygılar..
anne en vefalı sevgili. anne sevgisini tadamayanlara yanıyorum şimdide.niye bazen uzaklarda anlaşılır sevgiler. hele şu askerlik, nasılda diriltir anne sevgisini yürekte dimdik... tebrikler. kalem tutan elinize ve yüreğinize sağlık sevgiyle...
Ağlarsa anam ağlar,gerisi yalan ağlar.Dileğim tüm askerlerimizin sağ salim tezkereleriyle ana ocaklarına dönmeleridir.Eğer askerseniz hayırlı tezkereler.Sağ salim bitirdinizse hayatta başarılar.
Başımı göğsüne yasladığım zaman hissettiğim sıcaklığın yerini, Şimdi tüfeğin soğuk namlusu aldı, ................................................ısıtmıyor ki anne..
Anneniz sizinle gurur duyuyordur. Harikulade anlatımınızdan ötürü kutlarım. Saygılarımla...