derdime derman olmayan dilin lâl olsun , neyleyim...
için ezilsin çözülsün dizlerinin bağı, ve ağusu çöreklensin kasıklarına sinsin içine zehr-i aşk. bir gülü dikeniyle hisset boğazında, ve ömrün oldukça yut/a/ma...
şükret ki; yaz/a/mıyor içimden geçenleri bu kalem. ağırlaşıyor bak yine kurşun gibi, delip geçecek bırakmazsam inan... hem heceyi hem geceyi bilcümle…
yorgun ( bir ) düş/tün omuzlarımda, muhayyer bıraktın tüm hayalleri, taze dalından yeni kırılmış bir gül gibi düştüm yavaşça düşlerinden.
kokla/ya/mayacağın bir gülü dikme gönül bahçene dikenlere şıvgın bir gülüm ben sayende…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
dikenlere şıvgın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
dikenlere şıvgın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SADECE YAKTIĞI KADAR BİR AH ASLINDA BELKİDE DEĞERLİ ŞAİRİM YETMEZMI YAKTIKLARI KADAR AHLAR ? DİLİM LAL GÜZEL YÜREK SESİNİZİ KUTLUYORUM SEVGİYLE KALIN......................
Çok ağır bir beddua ile başlamış şiir.Ürperdim doğrusu. Birazda şaşırdım. Neyseki fazla yazamamış kalem diye düşündüm(Şiir değil beddua olarak) ...
Ve derin bir iç çekiş gibi bitmişşiir. Dikenlere şıvgın olmak....Çok güzel ama çok da acı. Gül dalında hem diken hem gül olur ama diken şıvgınından diken, gül şıvfınından gül çıkar. Gül iken dikene dönmüş gibi sanki şaire.
Çok etkileyici hakkını teslim etmeliyim (Beddua ağır olsada)
Haklısın kalem durmaz çoğu zamankaşır parmaklarımızı yaz diye...:)) Hisse alması gerekenler. Evet olabilir tabiki.Belkide ben almışımdır en başta ondan olabilir serzenişi beddua gibi görmek değilmi?Kimbilir. Valla bende gelmesem sayfaya rahar edemiyorum inanın ne var acaba bu gün diye.Halbuki arkadaş listemdesiniz ve zaten bildiriliyor yazdığınızda hemen.Yinede uğruyorum işte. Sizde varolunki bizde şiiir okuyabilelim sayenizde.
beddua değil be dost kalem,serzeniş diyelim:) kalem işte, kalemlikte durduğu gibi durmuyo :) vardır hisse alması gerekenler belki de kimbilir değil mi :) çok teşekkür ederim; seni görmeye alıştım ben bu sayfada,varolasın dost... sevgi ve saygılar...
için ezilsin çözülsün dizlerinin bağı, ve ağusu çöreklensin kasıklarına sinsin içine zehr-i aşk. bir gülü dikeniyle hisset boğazında, ve ömrün oldukça yut/a/ma...
çok ağır olmuşş kıy/amam
simsiyah65 tarafından 9/30/2009 1:33:29 AM zamanında düzenlenmiştir.
şükret ki; yaz/a/mıyor içimden geçenleri bu kalem. ağırlaşıyor bak yine kurşun gibi, delip geçecek bırakmazsam inan... hem heceyi hem geceyi bilcümle...