Yalnızlık diyorlar, Ayazı davet ederken rüzgâr Düşen her bir yaprakla artıyor yalnızlıklar. Rüzgâra siper dallarıyla titrer sonbahar. Her yalnızlık bir fal açar sevdaya dair Artık Terkedilmiş bir masalın içinde yaşıyor sevdalar.
Keder diyorlar sana, Bir ananın Nasırlaşmış avuçlarında halâ kıymık artığı. Bir kış arifesini yaşarken korkusu Çorak avuçlarına sinmiş odunun kokusu. Dumanı tüten baca pahasına Unutmuş kederlerini. Bağlamış umutlarını altın sarısı bahara. Sualsiz Bir köşede anaya hasret yavrusu kadar çaresiz.
Adımlıyor tabanlar aynı yolu Kimi aşkının, Kimi ekmek kavgasının sızısını duyuyor, Kimi yalnızlığının… Eeey! mevsimlerin sarı yüzü Kınalı ellerinde pıhtılaşmış kanın kızıllığı Haydi! at tokadını.
Acıya yaren diyorlar senin için Olsun Aşk demini çoktaaan almış. Ne kadar birikse de telvesinde acı Yeşili silse de sarıyla Altında izi kalır Görmüyorlar. Görmüyorlar ufuktaki güneşi… Oysa; Eylül yaşanmadan doğmuyor umut. Yaşamadan BİLMİYORLAR.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eylül Yaşanmadan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eylül Yaşanmadan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Acıya yaren diyorlar senin için Olsun Aşk demini çoktaaan almış. Ne kadar birikse de telvesinde acı Yeşili silse de sarıyla Altında izi kalır Görmüyorlar. Görmüyorlar ufuktaki güneşi… Oysa; Eylül yaşanmadan doğmuyor umut. Yaşamadan BİLMİYORLAR.
Olsun
Aşk demini çoktaaan almış.
Ne kadar birikse de telvesinde acı
Yeşili silse de sarıyla
Altında izi kalır
Görmüyorlar.
Görmüyorlar ufuktaki güneşi…
Oysa;
Eylül yaşanmadan doğmuyor umut.
Yaşamadan
BİLMİYORLAR.
.................................
aşkı bilen
sevgiye inanan
bir kalp okudum.
büyük alkışlarımla...