(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çıkmaz sorgular şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çıkmaz sorgular şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DEĞERLİ ŞARİM BIR FIRARI GECEDEN SEHERLERİMDE GELDIM GÜZEL ŞİİRİNİZDETUTUKLU KALDIM DERİN GÜZEL DİZELERİNİZDE KALEMİNİZ VE YÜREĞİNİZ VAROLSUN HEP YAZIN OLURMU HATTA SONSUZA KADAR SEVGİYLE KALIN........................
Döner miydi bilinmez. Dönseydi bu şiirler yazılabilir miydi? Büyük ihtimalle hayır. Ayrılık adamı (mecazen) şair yapar... :)) Muhteşem. Sevgilerimle...
zaman beynimizde duırur, lakin saatler hep yoluna devam eder sevgili revnak. zaman beynimizde durur,kâh elin elindeyken sevgilinin, kâh el sallarken bir veda anında... kim bilir...
Dilerim döner de, genede bumerang gibi sert olmasın. .... yerleştirip göğüs kafesime bir serçe yüreğini gitmeseydin… .... Ah keşke diyesi geliyor insanın. bu gün en çok beni en çok etkileyen şiirlerden. Teşekkürler. Selam ve saygı ile.
"yerleştirip göğüs kafesime bir serçe yüreğini gitmeseydin…
ben gitmedim hiç. hiç bilmedim nasıldır veda sözleri… bekledim vakar içinde bir ağaç gibi dik ve mağrur, olabildiğince."
Off sevgili berceste, ağlatacaktın beni..Sessiz sakin bir gece, kulağımda içli bir fon müziği bir de bulut gibi doluydum on ikiden yüreğime şiirin. Nasıl güzel bir anlatım ve zarif hüzün...
Ben dönerdim heralde..Böyle bir şiiri uğruna yazdığınızı bilse ne hâle gelir tahmin bile edemiyorum..Heralde şu ana kadar bu sitede okuduğum en değerli şiirlerden biri bu..Çok beğendim..Hüzün kokuyor epeyce..Olsun o da geçer belkide..Tekrar tebrik ederimm,Harikaydı..Saygı ve sevgilerimle..
elinize sağlık