Yaprağı düşerken çiçeklerin ağlaması varya hani? Ayrılığın mayhoş acısı düşer ya yüreklere? Aslını unutup düşünce gözler izdüşümüne Kanatsız kuşlar konar soguk pencereme Hanı beni bul der gibi Yüreksiz elim uzanır geçmişten bir nefes solumak istercesine Hani varya hani? ...
Yürek imzalı kırçiçeğim Dönüp dolaşma yılan yüzlü yollarda Açarsan yalancı dil nakaratlarda Çatallanır bulut gözlü sözlerim Bıcak sırtına düşer Beklentim kabul etmez noktayı Gönül seyrine düşen turnaların tellerine sarılır. Kızgın kuma döner Göz pınarımdan akan sular!
Gece kördüğümüm siyah lalem Gün batımını kucaklayan güz güneşim Serçelere gözkırpan seher yıldızım Kıraç topraklara serilmez aşk Eyvah deme acı tarlasına düşen yüreğim Arının balı değil miydi Aşk diye dokunduğun dudaklar?
Menevişlil bakışımı gizleyen yaşam gölgesi Diken de olsa gülüm der sarılırım yar beline Dayanamaz titrer kalbim Bir nefeslik uzaklığına!
Soluğunda sessizliğin bendini yıkmak için Yağmursuz ıslanan gecelere sel vurur Sen yokken güz güneşi yakar Yanar sezgilerim! Rengi kaçmış çiçeklere benzer bakışım İzlerine buruk Dayanamaz yakar kendini düşlerim!
Hani gitmeler varya karanlığa bürünen güneş gibi Dayanamaz korkar gözlerim Hani ipi kopmuş yükseklere uçan balonlar gibi Aygülünü görmek için tırmanır Bakışım kutup yıldızına Unutma sevdiğim güneş olsa da gökkubbede Ancak ve ancak toprakta yıkanır sinesinin sim teli!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gece kördüğümüm siyah lalem Gün batımını kucaklayan güz güneşim Serçelere gözkırpan seher yıldızım Kıraç topraklara serilmez aşk Eyvah deme acı tarlasına düşen yüreğim Arının balı değil miydi Aşk diye dokunduğun dudaklar? ----
şiiriniz oldukça güzel Nurten hanım yalnız şu anda sayfada gözükmüyor. şiiri düzenlerken renk ayarlarını da birlikte düzenlemeniz gerekiyor. çünkü bazı renk ayarları düzenleme anında değişebiliyor
yaşamanın,şiiryazmanın,okumanın,düşünmenin...kısacası insan olmanın önemini hissettiren bir şiir okudum. Damlada deryayı hissettiren bir şiir...Bir kristal avizede dünyayı seyrettiren bir şiir...Ve güzellikleri hece hece ören bir şaire...Değerli şaireyi gönülden kutluyorum...Yaşama sevinciyle ak yapraklarda hep yeşermesi dileğiyle...
Evet farkındayım ama şuan düzeltebildim Neden oldu bilemiyorum ya sitden yada benim pc den kaynaklandı Neyse düzeltebildim Uyarınız için teşekkürler SAYGILARIMLA
ARASCAN tarafından 9/23/2009 11:34:09 PM zamanında düzenlenmiştir.