Toprağın her zerresine öpen güneş gibi Sarı sonbaharda yağan bir yeşilyağmur gibi Geşmiş zamana can veren resim gibi Rüzgarın önünde titreyen yaprak gibi Ağlayan geceme usulca süzül Dağılsın eylül!
Geceye boyun bükme gözlerim Kar düşürme sıcaklığıma Buz ayazında esiyor rüzgar! Dağlar arası uzaklara bakar Senle ben, sanki denizden kalan su izi!
Ben seni reyhan kokulu gecelerde Ben seni gölgeli günlerde Derinden derine, Güneşin arka yüzünde sevdim!
Sensiziliğin sessizliğini yaşatan ayrılık Utanıyor can kaseme düşen gözyaşın Saklanacak yerin yok enkazımda Gözlerine ay ışıgı düşmüş gibi sevdim ben seni!
Kaç kez okundu aşkın selası? Çekil git nefesin bensiz olsun Gözlerime benziyor resmin Nefesin kış soluğu sanki Kül utanıyor yüreğimi yakan ateşinden!
Hükmüne karalar bağladım, Selamına kanatlandı turnalar Sessizliğinle sonsuzluğu bürüdün Soldu gelişini beklerken yasemenler Şimdi bütün dağlarım kar!
Bulut olsaydım aşkımla ıslansın diye Yağardım üzerine Rüzgar olsaydım hüznün dağılsın diye Eserdim gögsünde Güneş olsaydım Seherine doğardım gözlerinde Gece olsaydım Özlemi anlatsın diye uyurdum dizlerinde Düşlerim sen ol diye Gecenin siyahını örterdim üzerime!
Solgun resimler gibi durma artık karşımda Kıvılcımlar saçlarında Sana estiğimi söylüyor rüzgarlar Kor dudaklarınla dokun hicranıma! Islak kirpiklerimle bir dünya çizdim Sor anlatsın bulutlar!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEvgi ve saygılarımla yüreğinize sağlıkk..