Bir sen olmalıydın yastığımda Serçeler uyanmadan, uyanmalıydım gözlerinde Yıkanmalıydım dağ güneşinde Yıkanmalıydık Açmalıydı kapıları günün ilk konuğu serçeler Anlatmalıydı bir çobanın kaval sesi Yayılmalıydık meleyişli kuzlarla kırlara Gökyüzünden dökülmeliydi mavi kızıl sular Hayalime dokununca papatyanın son yaprağı Terleyen gecenin sırrı olmalıydı gözlerin Tutmalıydık ellerimizle kayan yıldızları Bir sen olmalıydın ayışığı yanlızlığımda İzlemeleydik içten içe Rüzgarda dans eden dalların bel kıvırışını!
Bir sen kalmalıydın gelişlerin son durağında İmkansızlığın soğuk yüzüne düşürmeliydik aşk alazını Dinlemeliydik yalnızlık sesizliğini yaran saatin tik tak sesini Omuz vurmuş isyanın efsunlu erguvanında Dudak kıyısında üşüyen haykırışımızla Seyretmeliydik kaçak düşlerin vuruluşunu Dokunaklı kelimelerin sinemi delik deşik ederken İçimizi titreten şiirlerle Yakmalıydık çıkmazları gömerken Gözlerimizde ölüme gidişleri Bir sen bilmeliydin gönül mabedimde şahlanırken sen Şahit olmalıydın zamanı bulamayan ıssızlığıma Bir sen olmalıydın ağlayan gözümün son damlasında!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........Bir Sen Olmalıydın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........Bir Sen Olmalıydın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harikulade bir eserdi Nurten Hanım .Özlemin dili hiç bukadar naif olmamıştır herhalde.En kalbi tebrik ve teşekkürlerimle birlikte sevgimi gönderdim yüreğinize.
Bir şiir okudumki şiirden öteydi. Bir ressamın fırçasından çıkan ve de hayatın tüm renklerini teaşıyan bir tabloydu sanki aynı zamanda.Üç boyutlu bir tablo.Her bakanın göremeyeceği bir tablo.Kelimeler,benzetmeler,imgeler harikaydı.Her kelimesi bir çiçek olup açmıştı mevsimler ötesi bir gülşenin toprağında.Sanki bülbüllerin adresi okunuyordu her gülün yaprağında.Kutluyorum değerli şaireyi...
Harikulade bir eserdi Nurten Hanım .Özlemin dili hiç bukadar naif olmamıştır herhalde.En kalbi tebrik ve teşekkürlerimle birlikte sevgimi gönderdim yüreğinize.