(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Diyemedim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Diyemedim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiirinizi okurken etkilendim. Dilinizin ustalığı, duygularınızın derinliği ve kullandığınız metaforlar çok etkileyici. Bu muhteşem eseri bizimle paylaştığınız için, kaleminize, yüreğinize minnettarım. Saygılarımla.
Her yönüyle çok güzel bir şiir olmuş; Gerek şekil yönüyle, gerek mana yönüyle. Dolu-dolu bir şiir. Çok beğendim. Yazan yüreği ve kalemi kutluyorum Saygılarımla selamlar....
Bahtın açık olsun yolunsa aydın Gönlüme binlerce yıldızlar koydun Şefaat istemem, sözümü duydun Söz içinde söz var bil diyemedim ..................................................yuregınıze ellerınıze saglık dost harıkaydı kutlarım............. ............sevgılerımı bıraktım yuregıne cokca..........
Dest-i sevdasına talip olduğum Görmek için düşlerimi böldüğüm Hazanda bir candı sende bulduğum Gel bu bahar bende kal diyemedim ====================================
Yüreğine sağlık Şairem. Çok güzeldi satırlar . Saygılarımla ..