(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hiçliğe karışan bir öyküde dilsizdir artık mevsimler öksüzdür her bayram günü sesinin sularını bekleyen boynu bükük çiçekler...
ıssız kalan cümleler secde ederken şiire eskir anılarla yüzüm serin bir nida koşarak gelir mendilimdeki hüzünle birlikte büyür ellerimde! USTA KALEMDEN GÜZEL BİR ŞİİR OKUMA FIRSATIM OLDU TEBRİKLER USTA
seslendim ümitsizce içimde şifa bekleyene dağlar, denizler tuttu nefesini... hangi hasret zamanın boşluğuna sığar ki içinde yokluğun alevi kök salarken ============================= Yazan kalemini ve yüreğini kutluyorum Yürek sesinle meydana getirdiğin O mükemmel eserinizi beğenerek okudum
tam öyle bir vakit, bayram zamanlarında yaşamın geride kalan sayfalarını çeviriyorken ki. en sert yerine denk sayfada dura kalıyor insan. aklın içinde komutlar gözlerin önünden geçerken şerit. denizin öbür yakasına uzanmak ister, hüzün düşer ufkun haresine... kelimelerin ağır tonajı cümlelerin sürgüsünden geçmiyor. boğaza takılan hıçkırık gibi... sürmüş izini çarpmış şiire...
seslendim ümitsizce içimde şifa bekleyene dağlar, denizler tuttu nefesini... hangi hasret zamanın boşluğuna sığar ki içinde yokluğun alevi kök salarken...
Tek bir dize; ki muhteşem bir sadelikte.Muhteşem bir soluğu var şiirinizin.Ama bu tek dize bile, başlı başına şiirdir.Gerisini gözlerim es geçerse, kırılmayınız şair.Kutlamak yetecekse, kutluyorum can-ı gönülden.
sızılara es diyemedi hayatın kırık eli yitirilen bilincin sancılı perçemi düştü önüme sancılı gecelerde beyhude bekledim terk edip gideni...
hücrelerimi kemirdi hicran temreni yarım kalan sevincim yıkandı ateşlerle ne kadere ne kedere dur diyemedim…
seslendim ümitsizce içimde şifa bekleyene dağlar, denizler tuttu nefesini... hangi hasret zamanın boşluğuna sığar ki içinde yokluğun alevi kök salarken...
seslendim ümitsizce içimde şifa bekleyene dağlar, denizler tuttu nefesini... hangi hasret zamanın boşluğuna sığar ki içinde yokluğun alevi kök salarken...
Dileğimiz hüzünlerin bayramlara gölge olmaması. Sevgilerin söze dolduğu nice bayramlar dileğiyle... Değerli yorumunuz için çok teşekkürler. Sevgi Saygı ile...
Umutların tazelendiği bayramlarda,sıcak bir selam kapatır mesafeleri. Huzur ve sevgi dolu nice bayramlar dileğiyle... Değerli yorumunuz için çok teşekkür edeirm.
Ankarada 2.kez hacı oldum :)dostları anıp söyleştik. Bayram sevincine karışan güzel bir sürpriz oldu benim için. Çok değerli yorum için teşekkür ediyorum sevgili Banu. Bayram sevinci eksik olmasın yüreğinden. Sevgimle hep.
öksüzdür her bayram günü sesinin sularını bekleyen boynu bükük çiçekler... .... Üç'tür okuyorum şiiri yorumyazabilmek için ki diğer yorumlarada baktım ama yukarıya aldığım 2 dize tutuyor beni sanki hüzün girdabında yazamıyorum. Geriye tebeik etmek kalıyor sadece. Yerine yakışmış şiir.
hiçliğe karışan bir öyküde dilsizdir artık mevsimler öksüzdür her bayram günü sesinin sularını bekleyen boynu bükük çiçekler...
ıssız kalan cümleler secde ederken şiire eskir anılarla yüzüm serin bir nida koşarak gelir mendilimdeki hüzünle birlikte büyür ellerimde! ....................................................... Bir bayram düşler şair/ milletce başımız dik yaşadığımız,Sevincimizin kursağımıza düğümlenmediği,Yediğimiz lokmanın boğazımızda kalmadığı... anası gözyaşılı,yavuklusu lal olmuş,babanın yüreği ateşe verilmiş Mehmetlerin cenazelerinin olmadığı, namahrem ellerin hain'lerle birlik olup viran haneye dönmürmek istedikleri topraklarımız da ,çocukları öksüz,yetim ve boynu bükük bırakılarak girilmediği bir bayram düşlerim şiirin gibi şair...hüzündü ama gercekti şiir....mutlu bayramlar bu güzel yurdumun insanının hakkı..tebriklerim sonsuz saba arkadaşım..
Dileklerine aynen katılıyorum. Bayramlar hüzün değil sevinçler getirse keşke. Değerli yorum için çok teşekkür ediyorum. Sağlık,mutluluk dolu nice bayramlar dileğiyle...
anlam dolu dizeler kutlarım bir daha gelmiyecek görmiyeceğimiz sevdiklerimiz ve onlarsınız geçen bayramlar yine de mutlu bayramlar olsun tüm sevdiklerinizle saygılarve selamlar
gidenlerin ardından buruk geçmese diyoruz bayramlar ama nafile... değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. umut ve mutluluk dolu nice bayramlar dileğiyle...
hiçliğe karışan bir öyküde dilsizdir artık mevsimler öksüzdür her bayram günü sesinin sularını bekleyen boynu bükük çiçekler..._______________________diğer dostlar gibi beni de vurdu bu mısralar aslım...
o gidenler, sevgili ya da sevdiklerimiz...bir daha yüz be yüz gelinmeyecek ellleri öpülemeyecek, ya da nefesini yüzümüzde hissedemeyeceğimiz sevdalı yüzler...
yoklara karışan güzellerimizi özleyerek içimizi burkan bir bayram daha... deli gibi çalışmayı bu yüzden seviyorum sanırım... bir nebze uzaklaşıyorum anılardan...
hayırlara vesile ola nice bayramlar canım o güzel ailele...sevgiler istanbul'dan...
sızılara es diyemedi hayatın kırık eli yitirilen bilincin sancılı perçemi düştü önüme sancılı gecelerde beyhude bekledim terk edip gideni...
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Erzurum'dan saygılar bırakıyorum sayfanıza.
Tebrik ediyor başarınızın daim olması dileklerimle birlikte sayfanıza geldim. Kaleminiz her daim kudretli, İlhamınız eksilmesin diyorum. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun
Bu içten dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
öksüzdür her bayram günü sesinin sularını bekleyen
boynu bükük çiçekler...
ıssız kalan cümleler secde ederken şiire
eskir anılarla yüzüm
serin bir nida koşarak gelir
mendilimdeki hüzünle birlikte
büyür ellerimde!
USTA KALEMDEN GÜZEL BİR ŞİİR OKUMA FIRSATIM OLDU
TEBRİKLER USTA