Üç kuruş cümlelerle anlatabilmek seni… Ne kadar garip geliyor insana.. Yada boşa edilmiş bir yemin kadar inandırıcı Dökülüveriyor dizeler kalemimden Oysa;bir kere bile anlatabilmiş değilim daha seni
Birden bir şeyler söylemek istiyor canım İçinde bir yerlerde seni gizlemiş olduğum Anlamsız cümleler kuruyorum….
Adının baş harfiyle başlayan bir takım şiirler Ama yarım kalıyor...biz gibi hepsi Sanki eksik birşey var hayatımda Söylemeye çekindiğim...içten içe korktuğum bi rüya ... Ayaklarım kesiliyor çakıl taşlarından... Cümlelerim karmakarışık, Hep bir sonra ki olmayacak gibi başlıyor... Bitişlerde sen yanımda olmuyorsun … Ve benim buna inanasım gelmiyor,nedensizce...
Sabahın ilk ışıkları odama doğuyor birden Bir kadın çığlığı gibi ...aklım karmakarışık Dolabı açıyorum…kokunu barındıran bir gömlek seçiyorum Sensiz sokaklarda …çizgilere basmadan Dilimde seni barındıran bir türküyle Dolaşıyorum yalın ayak... Herkes biraz sen...ama hiç kimse sen değil buralarda…
…... bir taksiye binip adresini veriyorum.. Camı açıyorum...içime sen doluyorsun, Bildiğim her şeyi bana unutturuyorsun...
Sen haricinde her şey boşluk zaten… Aynada ki yansıman kadar sen olmuşum sanki Ama yanımdan geçip giden, Sevgilisine sarılmış bi bayan misali Yasaksın aslında bana… Kaçak bir mahkumun özgürlüğü gibi
Yağmur yağıyor birden üstüme Bir şarkı gibi rüzgar fısıldıyor adını Gözyaşım kaldırımları parçalarken Suskunluğum ..dalga boyu ..... Boğuluyorum…sen oluyorum sonsuzda .... Sonrasında… Bir yokuş çıkıyor önüme Ortasında nefessiz kalıyorum… Karanlık çöküyor...seni kaybediyorum…
Ve masalın ilk sayfasına dönüyorum… Bir ırmaktan;eskimiş bir sandala atlayıp sana kapılsam da Ne yapsam seni bir türlü anlatamıyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-anlatamıyorum- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-anlatamıyorum- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
onsuzluğun psikolojisi ne kadar muhteşem anlatılmış,insan okurken adım adım yaşıyor sanki yazılanları...aynada ondan kalan bizi bile o gibi görüyoruz,ona giden bütün yollar kördüğüm oluyor... kaçak bir mahkumun özgürlüğü giibi........ne kadar muhteşem seçilmiş bir cümle...ne kadar yürekten anlatıyor anlatılmak istenilenleri.... kutlu-yorum arkadaşım bedeni alıp götüren çalışmanı...
yarım kalan aşkın son sözcüklerini gözyaşlarımın değdiği kaldırımlarda hissettirmek işte mesele bu belki... kısaca; benimkisi bir sevda hikayesi... herkesin biraz yaşadığı ama hiç kimsenn tam yaşamadığı ... bir sevda hikayesi...
güzel yorumunla gerçekten beni çok mutlu ettin..çok teşekkür ederim arkadasım...kutlu-yorum bende seni :)
kaçak bir mahkumun özgürlüğü giibi........ne kadar muhteşem seçilmiş bir cümle...ne kadar yürekten anlatıyor anlatılmak istenilenleri.... kutlu-yorum arkadaşım bedeni alıp götüren çalışmanı...