mavi bir lodos vardı limanda herkesin dilinde bir ayrılık türküsü gözler yokluğun renginde sanki… umut desen çoktan bavulunu almış gitmiş bu diyardan…
yağmur sonrası gibi bir hayat vardı şehrin;ıssızlık kokan kaldırımlarında…
rüzgarlar adını seslenirken… bir korku kaplardı içimi...dalga boyu
sessiz bir çığlık misali… düşüncelerimde boğulurdum hep… bir hazan kurşunu alırsa seni benden... eyvah ki ne eyvah... yine sonbahar değil mi karşımda bakıp gülümseyen...
…..
yine mi gidiyorsun yoksa ey yar… bu kaçıncı beni bitirişin.
güneşimi ve hayallerini fakirhanemden alıp... beni hazan mevsiminde,bir başıma yapayalnız bir gecenin koynuna çaresiz ve gözüyaşlı terk edişin…
yetmedi mi intikam meleğim… bu canı binlerce kez alıp … üzerime sensizlik topraklarını atıp… kimsesiz bir tabuta beni hapsedişin… yetmedi mi…
haydi istersen;git...ara…sor ve bul… benim gibi seven,deli bir sevda ozanını bul ki umudum bir daha yeşermesin… atayım kalbimi fırtınalı bir gecenin uçurum kıyısından…
…
boşver yada… serzenişlerime,bakma benim unut git her şeyi koca bir yalan say ,mazimizi ben unuttum zaten şimdiden seni…
…
bir kar tanesi gibi ellerimden ak ve git şimdi umurumda değil bırakışların artık... gerisini düşünme... git.. yok ol…mutsuz yarınımdan
aklının ucundan bile geçirme adımı sonrası boşlukta yokluktur zaten düşünme...git sadece…
gözyaşlarım ellerine deyse de içim kor ateşlerlerle yansa da… ardına bakma sakın… içimde ki senide alıp beni bana bırakıp…git…
...................
kanıma dokunsa da sensiz bir sabaha uyanmak gidebilirsen git….bu sözlerin ardından
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
not:seni seviyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
not:seni seviyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.