Ömür boyu sürüp gitsin bu tarifsiz saadet Hep gülümse,görmeyeyim bana kaş çatışını Kefen olup bedenime sarılmayı vaadet Hemen şimdi durdurayım kalbimin atışını....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİMDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİMDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ömür boyu sürüp gitsin bu tarifsiz saadet Hep gülümse,görmeyeyim bana kaş çatışını Kefen olup bedenime sarılmayı vaadet Hemen şimdi durdurayım kalbimin atışını....
kelimelerin uyumu çok güzeldi.. etkiledi doğrusu ......saygım daim.....
Ömür boyu sürüp gitsin bu tarifsiz saadet Hep gülümse,görmeyeyim bana kaş çatışını Kefen olup bedenime sarılmayı vaadet Hemen şimdi durdurayım kalbimin atışını....
Sevdiklerinizle mutlu uzun,sağlıklı bir ömür dilerim .
Teşekkürler Ülkühan hanım iyi dileklerinizden dolayı....Benim sevdiklerimgenelde vefasız olurlar eğer bir ömür bana katlanabilirlerse ömrüm boyunca onlarla mutlu bir hayat yaşarım aynen dilediğiniz gibi ..Yani onlara bağlı kaçmazlarsa : ) Sevgiler Sau-ygılar..........
Ömür boyu sürüp gitsin bu tarifsiz saadet Hep gülümse,görmeyeyim bana kaş çatışını Kefen olup bedenime sarılmayı vaadet Hemen şimdi durdurayım kalbimin atışını....
sitemiz yeni ve kaliteli bir hece şairi daha kazanıyor sadece site mi, hayır tabi ki Türk Şiiri de, teşekkürler, tebrikler efendim,seve saygımla,selamlar...
her iki alemde sürmeli bu saadet güneşi ksıkandırsın yine mavi gülüşlerin canıma can , ciğerime nefes olmayı vadet hemen durdurayım sensiz nefes alışlarımı......
hemen şimdi yande, can verde vereyim zalım.. hüzünlü al canım senndir demişsiniz umut güneşin olsun saygılar selamlar..
şiirlerinizi okudukça geç rastladığım koca bir yürekmiş diyorum..
ve gurur duyuyorum hem hemşerim, hem de müthiş bir şairsiniz...
selam ve saygılar...