(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
......G Ü N D E M şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
......G Ü N D E M şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir karga daha konar dala Hergün bir başka karga Bazen de aynı karga Toplum yabancılık çekmiyorsa Ne işim var diye sormaya başladım Kargalar arasında....
kendi gündemini göremeyen aydın başkalarının rüyalarına figüranlık eder bir karga daha konar dala ve sadece güler g a k ÇOK GÜZEL BENZETMELER HARİKA DİZELERDİ TEBRİKLER SELAMLAR.
KİŞİNİN GÜNDEMİ KİŞİNİN KİŞİLİĞİNİ BELİRLER HEP BAŞKALARININ GÜNDEMİYLE AKIP GİDEN BİR TOPLUM OLDUK ÇOK GÜZEL BİR TEŞHİS VE ÇOK GÜZEL ANLATIM HATTA SİYASETTE BİLE GÜNDEMİ ELİNDE TUTANLARIN SIRTI YERE GELNİYOR ÖZAL VE... GİBİ TEBRİKLER SELAMLAR
şiirini ilk kez geç yorumluyorum ama oldukça yoğunum arkadaşım, işe başladığım için çok geç saat eve geliyorum, senin şiiirlerinde asla acele okunmaya gelmez bilirim...
:))))) peynir ne oldu peki:))) birde gündem ne anlama geliyor yani gündemde artık neler oluyor, nelere vakit ayrılıyor..? insanlar gündem içindemi yaşıyor :)))) kusura bakma asıl yorumumu yazamadığım için saçmaladım ama huyumu biliyorsun sadece gülmekle meşkulum... mükemmeldiiiiiiii:) varol sen...sevgimle....
biz mi karayız hiç bir ışık aydınlatamıyor bizi ya da, karanlıkta mıyız henüz söndürmeden ampulümüzü ! halimiz kara, vaktimiz kara,aklımız kara gülüyor halimize melun karga senin de mi kardanadam başında kara karga
Sevgiler saygılar aziz dostum.
Ali SEL tarafından 9/7/2009 9:55:18 PM zamanında düzenlenmiştir.
sevgili kardeşim dostum tebrik ederim şiiri biraktın kitap yazmaya başladın bu benim için harika oldu çünkü sende aradığımı buldum sevgiler o harıka yüreğine olsun başarıların daim olsun inşallah
hayat öyle olmuş ki artık insanlar işlediği suçu ve günahı başkalarına atmanın derdinde ve bu öyle bir düğüm oluyor ki , artık herkes bir yerden gelip bu düğümü çözmeye çalışıyor,medyadan, hastaneden,maliyeden,adliyeden,nüfus müdürlüğünden vs. ama hiçkimse o düğümü çözemiyor.O düğüm çözülecekken daha karmaşık hale geliyor.. devlet bakanları, köşe yazarları; ben bunlara eğitilmiş köpek diyorum çünkü hepsi yalandan başka bir çıkarın ardına bakmıyor ve hiçbiri birgün olsun bile medya patronlarını eleştirmeyen, fiildişi kulesinden tünemiş yazarlar topluluğudur. artık herkes gizli-kapalı birşeyler yapıp iyi görünme peşinde, 5n 1k ; kim: ne zaman,nasıl,nerede,niçin,neden birşeyler bizlere yapmaya çalışıyor birtürlü anlam veremedik. haklılığımız bulunduğumuz aynanın karşısındaki gerçekten yüzümüzün gerçekliğimizden ayrı olduğu için,bunu kişiliklerdeki doğrulukların temelinde aramalıyız........
celal abi yazınızı okumuştum, yorum yapacak kafa yeni oluştu; mizahi dizeler,hepimizin ders çıkaracağı dizeler, özellikle de şu zamanlarda..
kendi gündemini göremeyen aydın başkalarının rüyalarına figüranlık eder bir karga daha konar dala ve sadece güler g a k anlayana en güzel mesajlar dökülmüştü her zaman şiir demmlendiren yüreğinden,sevgilerimle..
kendi gündemini göremeyen aydın başkalarının rüyalarına figüranlık eder bir karga daha konar dala ve sadece güler g a k
yine HARİKA ................. okunası......... düşünülesi bir şiir.......... tebrikler dostuma............... aynı zamandada gülümsetti,acıda olsa........ tebrikler,sevgiler............
Sayın hocam aklınla bin yaşayın şiirinizi okuyunca son final bana bir durum hatırlattı Sevgili Başbakanımız Sayın Recep Tayyip ERDOĞAN ve kabine arkadaşları bu ülkenin üçte ikisiyle kavgalı küs gidiyor başka ülkelerde arabuluculuk yapıyor geçen sene israil başbakanıyla görüşmüş ve filistin ile aralarını düzeltmeye çabalıyor üçgün sonra filistinde katliyam gibi baskın tek taraflı savaş bu nasıl arabuluculuk bence vur emri vermiş sanki kendi vatandaşlarıyle barışık olmayan bir kimsenin başkalarına arabuluculuk etmesine ben anlam veremem veren varsa helal olsun Türkiyede barışı sağlayamayanlar Dünya barışına bir gram katkı sağlayamazlar...............tebrikler hocam
Gündemi değiştirmek için uğraşılırken feneri yine gündemimize tutmuşsunuz üstadım.Muhteşem şiiriniz.Kutluyorum.Ama yine de çatlak karga seslerini duyacağız kulak tıkamayalım sadece.Belki önemlidir söyleyecekleri kim bilir.Muhteşemsiniz, muhteşem.Kim ne derse desin.Sİz doğruları yazıyorsunuz..Saygılarımla.
Boşuna dememişler ipi göğüsleyen malı götürür pardon gündemi götürür kimin umurunda çorap insanın haya yerlerine el atılmış yakında çırılçıplak meydanda insan vatan idare ve insan.............................saygımla çok güzeldi tebrikler
Saygıyla selamlarım, Mersin'den.