Esir aldın demokrasi havarilerini, Biraz ot önüne, biraz da korku, Satarlar acımasızca akidelerimi, Dolaşır kanlarında pis tortu...
Ben TÜRKİYE’YİM. Hem de Müslüman, Şimdi itiyorsun beni, şen şakrak, Ben kül basıyorum yarama. Hep ördek ötmez kümeste, vak, vak... Senin vicdanın, ziftli kurum... Ben "habis urum"öylemi, İT-İT BAKALIM BENİ...
Alev alev bana, devlet kucağı, El pençe sisteme, güya vatanseverim. Yezidin elinde kirlendi, peygamber ocağı, Ben bu düzenin içine ederim.
Et küfrünü, en kutsalıma, Örtüme sakalıma. Kırılası kirli elini uzat, Kurtaramayacak seni, Lat, menat..
Örümcekle uyursun, Renk biç, desen biç... Şifa bulursun, Örtümün suyunu iç. Eline geçen neymiş, Çalıştır beynini. Şekil verme, külotuma. İT-İT BAKALIM BENİ...
Sürülecek fikir mi var, aynı çeşit giyinmiş, Zalim, bir sürü davar...
Er geç olmaz zamanında, elde mi ölüm, Bir demet gül şehadet bana, Arama sinemde küfre meyil, Sabır bu... Çözülecek düğüm. Esarete dinsizliğe ram değil...
Dedemin secde ettiği karlar üzerinde, Mundar atı oynatmam... Ben boran ve selim, Akarım baraj dinlemem ezerim.
Yok sanma, bu mangal gibi yürek, Değeri yok benim için, akan kanımın, Unutmadım elinde silah, kazma kürek, Örtüsüne el uzatma anamın.
Zikirde mevcudat, dağlar bana kucak, Bulut bulut yüreğim rahmet bekler, Neye görevli, bilinmez melekler. Gün gelir size de dar gelir köşe bucak, Şimdi it, horla ez beni bekle solacak, Dinsizlik vızıltısı, sanma hükümran olacak, Taşı toprağı sık şaşıracaksın, Zehir olacak vampirlerine, Oluk oluk aksa kanım, başaramayacaksın... 1997
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İT BAKALIM BENİ-2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İT BAKALIM BENİ-2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzel bir şiir
sevgiler