Bir kadın… Gri saçlarında, sarı fırça darbeleri… Gözleri misal buzlu cam, bir zümrüt yeşili…
Sağdan soldan uzanan ellerin çemberinde… köşe kapmaca oynayan bir kadın. Ezilmişliğin,yitilmişliğin… ağında savrulan, içki masalarına meze olan… ve yüreğinden kopup, avuçlarından süzülen yıldızyıldız ateşböcekleri,umutları…
Günlerin süpürüp yok ettiği tüm günahlarıyla, acılarıyla dolu bavulunda, eksik mutluluklar… göstermelik gülüşler…
Hayatının son ama; gerçek matinesinde, sırtındaki yılların, tarifsiz rüküşlüğü altında ağırlaşan, ritimleşen adımlarının takibinde, yüzlerce maske…
Sahte bir tahammül, Sahte bir sandukanın altında bir kadın… Yolculuğunun son durağında, zümrüt bakışlarında huzur… Sarı saçlarında kar yıldızları…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR KADIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR KADIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sağdan soldan uzanan ellerin çemberinde… köşe kapmaca oynayan bir kadın. Ezilmişliğin,yitilmişliğin… ağında savrulan, içki masalarına meze olan… ve yüreğinden kopup, avuçlarından süzülen yıldız yıldız ateşböcekleri,umutları…
Günlerin süpürüp yok ettiği tüm günahlarıyla, acılarıyla dolu bavulunda, eksik mutluluklar… göstermelik gülüşler…
hoş güzel bir anlatımdı tebrik derim bu güzel duyğularınızı bizimle paylaşmanın mutluluğunu yaşadım sevgi ve sayğılarımla