başladı işte sarı sevdaların hasat zamanı. mevsim ayrımları hep böyledir zaten; sarsar insanın kimyasını... mütebakisi hazin bir hazan olan yazdan geriye kalan birkaç gazeldir ancak eylül mağdurlarından...
parçalanan bir buzdağı gibidir eller ve savrulan gazeller kadar naçar...
kırlangıç olası gelir insanın kaçıp kurtulmak … bu kuru gazeller arasından yitmek belki mavi ummanda… sıyrılmak… /eylül sancılarından...
belki bir otogar yalnızlığında giden yol alır yeni gündönümlerine kalan da yolcudur aslında ardından gidenin ikilemler iklimine...
yıldız kayar gibi iz bırakmak ölmeden; ve düşmeden saçıma son bir ak yazmak var şimdi eylüle bir gazel oturup gazeller arasında…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
eylül gazelleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
eylül gazelleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gitmek mi zor kalmak mı, şimdi? Ayrılışları, dağılışları, üşümeleri, dile dolanan ve burnu sızlatan şiirleri güze serpiştirmiş Şair. Sanki rüzgar esiyor uçuşuyor ilham ile gelen sözcükler. Ve şairde güz bitmeden, şiiri hitama ermeden güzle gelen eşyayı derleyip, toparlama çabası görülüyor. Sonbahar Şiirini rüzgara tutulmuş içli bir gazel gibi yazabilmenin zorluğunu gördüm. Berceste...