kapına geldim o kadar yorgun ki kalbim gözlerime çarparsa gözlerin bir buse kondurup kapıyı kapatma yüzüme olur mu? istersen şu köşede oturup eskisi gini fotograflarımıza bakalım elinden olursa bir kahveyede razıyım yeterki aç kapıyı gireyim gönül kapından içeri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönül kapısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönül kapısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kapına geldim o kadar yorgun ki kalbim gözlerime çarparsa gözlerin bir buse kondurup kapıyı kapatma yüzüme olur mu? istersen şu köşede oturup eskisi gini fotograflarımıza bakalım elinden olursa bir kahveyede razıyım yeterki aç kapıyı gireyim gönül kapından içeri
Geçenlerde bir şair ne olur bize gel diyordu çok hoşuma gitmiştim siz ise aç kapıyı gireyim diyorsunuz. Sizin şiirinizi de bir o kadar güzel buldum. Tebrikler
kapına geldim o kadar yorgun ki kalbim gözlerime çarparsa gözlerin bir buse kondurup kapıyı kapatma yüzüme olur mu? istersen şu köşede oturup eskisi gini fotograflarımıza bakalım elinden olursa bir kahveyede razıyım yeterki aç kapıyı gireyim gönül kapından içeri..
Hayriye hanımın dedigine katılıyorum en yakın zamanda bazı kusurlarmı düzelticegime söz veriyorum fakat önemli olan şiirin görsel ögesi degil içerdiği konularla imgeleri diyebilirim ki siz sanırım şiirin konusuyla pek ilgilenmiyonuz fonu sizin için dahamıı önemli ne sayın Sirsea.
bu şair adayı daha yeni bazı kusurları hoş görmek lazım bazı eleştiriler olur şairde kendini ona göre düzeltir hatalarını sonra mükemmeliyete gider bakarsın en ulaşılmaz odaklarda olur SAYIN SİRSEA haklı olabilirsiniz eleştiride bencede o resim oraya gitmemiş bunu güzel kırıcı olmayan bir dille ifade etmek yerine siz alaycı bir tavır takınmışsınız bende bir şair olan sizi bu tutumunuzdan ötürü kınıyorum SAYIN TUĞÇE size gelince şiir güzel ama daha büyüleyici kelimeler olmalı şiirde uygun resim asmalısın oraya bazı klavye hatalarınıda ayıklarsak bence sende çok iş var:) tebrikler.....
''kapına geldim o kadar yorgun ki kalbim gözlerime çarparsa gözlerin bir buse kondurup kapıyı kapatma yüzüme olur mu? istersen şu köşede oturup eskisi gini fotograflarımıza bakalım elinden olursa bir kahveyede razıyım yeterki aç kapıyı gireyim gönül kapından içeri''
cok duygulu yazıyon ama son dızelerıde becerebılsen tamam yaaa
neyseee guzelll yanı bu şiir idare eder dıyorum