(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tek gerçek şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tek gerçek şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hakkı batılı,Rab önümüze serdi. Kucaklamak zor,yaş geçtikçe derdi, Gençlikte ne hoş,salih amel verdi, Bildik tek gerçek,acı ölüm bize..
Ey koca hamal,sırtında tek kefen, Doldur haydi mal,hani sırtta küfen, Ey belhum adal,ne der bilim fen, Bildik tek gerçek,acı ölüm bize..
gercekten harika bir siir..insanoglunun hic ölmeyecekmis gibi dünya alemindeki tamahkarligini siirinizde cok güzel tasvir etmissiniz..yüreginize emeginize saglik..saygilar efendim.
Ey koca hamal,sırtında tek kefen, Doldur haydi mal,hani sırtta küfen, Ey belhum adal,ne der bilim fen, Bildik tek gerçek,acı ölüm bize.. ******************************************* Acı SON... Kaçınılmaz akibet yâni. Şiirleştirilişteki ustalık çok bariz. Kutluyorum efendim...
Aç avucunu,seherde yaş dolsun, Pişman ol ağla,ruhun huzur bulsun, Ecel şerbeti,kevserlere doysun, Bildik tek gerçek,acı ölüm bize..
Karadereli,ölüm yakın gelir, Can kuşu uçar, yürek gerilir, Yaşamın filmi,gözlere serilir, Bildik tek gerçek,acı ölüm bize.. Ağu.09
evet ölüm acı bir gerçektir fakat bir o kadar da kaçınılmaz bir âkibettir, eceldir, kaderdir, ilâhi bir tecellidir, tıpkı doğum günü, geldik, gideceğiz, başka da bir şey demenin faydası yok, yeter ki insanca, kâmil bir vatandaş olarak hayatımızı bu tiyatro denen sahnede, rollerimizi kusursuz oynamaya çalışmakm olmalıdır da acaba yapabiliyor muyuz hakkıyla ? biraz zor gibi geliyor bana gerçekçi olduğumda, teşekkürler, tebrikler, sevgi ve saygımla, selamlar...
Ölümde acı değil sn kalemim..doğduk elbet birgün yaradana döneceğiz...ama bilmiyoruz..nedir,nasıldır,neresidir...dilerim bu özel günlerde korkulası gelmesin hiçbir mümine....bu güzel eserinizi ve sizi kutluyorum....saygılar...
Biter son nefes,çoluk çocuk ağlar, Hani o hırsalar,koptu yalan bağlar, İbret alır mı,akıl edip sağlar, Bildik tek gerçek,acı ölüm bize.. evet herşey yalan ölüm gerçek doru söyliyorsun.
Gideceğiz bir gün, bu bildik gerçek Dostlar toparlanıp toprağa ser/e/cek Anlamak içinse gerekmez mercek Bal olur günüyse, gitmek bu elden..................Cemil
Karadereli,ölüm yakın gelir, Can kuşu uçar, yürek gerilir, Yaşamın filmi,gözlere serilir, Bildik tek gerçek,acı ölüm EVET GARDAŞ.BİLDİĞİMİZ ENTEK VE KATİ GERÇEK ODUR.YÜREĞİNE SAĞIL.KUTLADIM SELAMLA
Kucaklamak zor,yaş geçtikçe derdi,
Gençlikte ne hoş,salih amel verdi,
Bildik tek gerçek,acı ölüm bize..
Ey koca hamal,sırtında tek kefen,
Doldur haydi mal,hani sırtta küfen,
Ey belhum adal,ne der bilim fen,
Bildik tek gerçek,acı ölüm bize..
gercekten harika bir siir..insanoglunun hic ölmeyecekmis gibi dünya alemindeki tamahkarligini siirinizde cok güzel tasvir etmissiniz..yüreginize emeginize saglik..saygilar efendim.