(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ceylan Bakışlım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ceylan Bakışlım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BUNU BEĞENMEMEK NE MÜMKÜN! KİMSE BU YÜZDEN NE ÜZÜLSÜN NE ÖLSÜN! DÜŞÜNSÜN, HİSSETSİN, ŞEVKİNİ PAYLAŞSIN, DOSTLARA BÖLSÜN; HERKESİN CEYLAN BAKIŞLIM DİYECEĞİ BİR YARİ OLSUN! YÜREĞİNİN İLHAMI DAİM OLSUN. KUTLARIM.
Sen yanma,ırmak olur akarım, Yoksan, bu gözle nasıl bakarım, Eyvallah der gemiler yakarım... Uy özüme gel ceylan bakışlım...
İçim yanar,kimselere demem, Hoş sözlerle,avutmayı bilmem, Kimler demiş,gözyaşını silmem, Gir gözüme gel ceylan bakışlım...
Ben saf sevdalara alışmışım, Yapraklar yeşilken gelsin kışım, Mizana hazır,arınık başım, Yan közüme gel ceylan bakışlım...
Çok güzeeelll sevda dizeleri o ceylan bakışların nakışları işlendiyse gözlere işte o gözler hep o bakışları özler .inş çağrınız duyulmuştur değerli dost kalem tebrik ediyorum bu sevhgi dolu dizeleri hisseden yazdıran yüreği ve kalemini.selam saygımla...
Ben saf sevdalara alışmışım, Yapraklar yeşilken gelsin kışım, Mizana hazır,arınık başım, Yan közüme gel ceylan bakışlım... Ağustos.2009 ceylanlar kadar güzel ve çekici şiirinizi yürekten kutlarım, teşekkürler,tebrikler,sevgi ve saygımla,selamlar...
gel ceylan bakışlımmmm... çok güzel bir sesleniş olmuş ceylan bakışlıya,kızmadan,üzmeden,sitem etmeden gel demişsin sadece,okşar gibi gellllllllll.... kutlu-yorum arkadaşım
Sen yanma,ırmak olur akarım, Yoksan, bu gözle nasıl bakarım, Eyvallah der gemiler yakarım... Uy özüme gel ceylan bakışlım...
Ben saf sevdalara alışmışım, Yapraklar yeşilken gelsin kışım, Mizana hazır,arınık başım, Yan közüme gel ceylan bakışlım... sevda dolu bir ağt gibiydi yürek ağlamış saygılar selamlar...
Yalnızlık...Alınganlık,içim dar, Şevkate öylesine muhtacım... Hızlı yitmiş,sevdalarımız var, Gül yüzüme gel ceylan bakışlım... yüregine saglık cok bir paylasım kaleminiz daim olsun insallah
Utangaç bentlere asık sevdam, Tatlı sözcüklerle haykıramam... Sarmasan bilirsin,uyuyamam, Gül yüzüme gel ceylan bakışlım...
Sen yanma,ırmak olur akarım, Yoksan, bu gözle nasıl bakarım, Eyvallah der gemiler yakarım... Uy özüme gel ceylan bakışlım...
Ben saf sevdalara alışmışım, Yapraklar yeşilken gelsin kışım, Mizana hazır,arınık başım, Yan közüme gel ceylan bakışlım...
Sevgi olcaksa böyle taa!yürekten olacak!çok güzel sesleniş veözden çağrı tebrik ediyorum değerli dost kalem yüreğinize kaleminize safi duygularınıza sağlık.selam saygımla...
uyan arkadaşım şiir astık diye ikaz etseydiniz de bu şiirle müşerref olmakla bu denli geç kalmasaydım.. kusura bakmayın. aşırı yoğun iş temposundan dolayı bazen bazı arkadaşların kalbini istemeyerek de kırıyorum.. hakkınızı helal edin.. ve özürlerimi kabul edin..bu sefer Eyvallah deyip gemileri yakmayın... tebrik ve saygılarımla sayın şairim.. sağlıcakla kalınız....
Ben saf sevdalara alışmışım, Yaprak yeşilken gelsin kışım, Mizana hazır,arınık başım, Yan közüme gel ceylan bakışlım
akıcı ve duygulu bir şiir hece ölçüsüne uyarlanabilir. bazen 10 hece bazen 9 hece de yazılmış biraz dikkat ederseniz daha güzel şiirler çıkar tebrik ediyorum selamlar.
yüreğini ortaya koymuşsun şair kutlarım ben saf sevdalara alışmışım diyorsun entrika yalan dolan bilmem demişsin kutlarım ve haklısın güzel yürekli kardelim o yüreğine sevgiler olsun başarılar
KİMSE BU YÜZDEN NE ÜZÜLSÜN NE ÖLSÜN!
DÜŞÜNSÜN, HİSSETSİN, ŞEVKİNİ PAYLAŞSIN, DOSTLARA BÖLSÜN;
HERKESİN CEYLAN BAKIŞLIM DİYECEĞİ BİR YARİ OLSUN!
YÜREĞİNİN İLHAMI DAİM OLSUN.
KUTLARIM.