Bir gün bitecek bu sözcükler Şiirde tükenecek Durmuyor yerinde Dün akşam gördüğün yıldız Eğilip çaydan avuçladığın suyun damlasını Çoktan sularına katmıştır deniz Her şeyin bir sonu var Şiirinde bir gün sonu gelecek…
Biraz hüzün Birkaç kasvetli sözcük Kurtarır belki günü Aşk meşk dersin Hasret yazarsın bir süre ama Duygularda gün gelip dibe vuracak Şair..! Eskiyor bir şeyler farkında mısın? Temcit pilavı de bayatlar elbet Aşk herkesin yaşadığıdır İçinde hasret var,ihanet var Bolca gözyaşı Ve bir o kadar da hüzün Bunlarında bir gün modası geçecek…
Bir şeyler yap şair.! Yeni sözcükler bul Yeni imgeler Hiç olmayan Hiç yaşanmamış bakir duygular bul Bir gün şiir tükenecek Kendini yenile artık Oku…Oku… Oku şair.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİRLER TÜKENECEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİRLER TÜKENECEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Bir şeyler yap şair.! Yeni sözcükler bul Yeni imgeler Hiç olmayan Hiç yaşanmamış bakir duygular bul Bir gün şiir tükenecek Kendini yenile artık Oku…Oku… Oku şair.!"
...
hayatinizin kaleminden, çok güzel bir siir okudum efendim...
var olun...
sevgi ve saygilarimla.
.......
YAŞAYANKELİME tarafından 8/28/2009 10:29:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
Her birimize ders gibi gelmeli bu şiir ve yenilenmeyi bilmeliyiz her birimiz. Yenilenme ve farklı şiirler yazmak için okumalı, bilgi dağarcığımızı ve hayalarimizi genişletmeyi bilmeliyiz. Yoksa sözcüklerimiz de bitecek bunu bilmeliyiz her birimiz.
Gönül sayfanızdan güzel bir eser okudum, kaleminiz hiç susmasın üstad, çok haklısın okumak kadar güzel bişey varmı hayatda, herşeyi çok çabuk tüketiyoruz ama ne olur yüreğimizin sesini tüketmeyelim onlar bizim çocularımız gibidir kutlarım saygılarımla...
sayın hocam haklısınız her şeyin bir sonu var sonsuz olan öyle takdir etmiş ama şairlerin okuma eksikliği var biraz okumaya yönelmeliyiz...............................saygılar tebrikler
Duygu tükenmeden şiir tükenir mi şairim? Tek düzelikten kurtulmalı şiir, buna katılıyorum. 'Gülce' akımıyla kendini şiire adamış bir çok dostu da bu vesileyle kutluyorum. Okumalıyız çok haklısınız çağrınıza teşekkür ederim. Bazı dostların da bu çağrıya kulak vermesini diliyorum. Siz; bir şeyler yapmaya çalışanlardansınız. Emeğinizi kutluyorum. Selam ve saygımla.
Bir şeyler yap şair.! Yeni sözcükler bul Yeni imgeler Hiç olmayan Hiç yaşanmamış bakir duygular bul Bir gün şiir tükenecek Kendini yenile artık Oku…Oku… Oku şair.!
ŞİİRLER NE OLUR TÜKENMESİN..............YASEMİNLER BİR TEK ORDA MUTLU BİRDE GÜZEL SEVDA TÜRKÜLERİNDE USTA BİR KALEMDEN OKUNASI GÜZEL DİZELER OKUDUM............. GERÇEK BİR GÜLÜŞDE, GERÇEK BİR DÜŞDE SİZİ HAKEDEN GERÇEK SEVDALARDA KALIN............... SEVGİLER......................
Bir şeyler yap şair.! Yeni sözcükler bul Yeni imgeler Hiç olmayan Hiç yaşanmamış bakir duygular bul Bir gün şiir tükenecek Kendini yenile artık Oku…Oku… Oku şair Siir yazmak icin yalniz okumak yetmiyor. Insanin yureginde de kivilcimlarin olmasi gerekiyor, hem hissedip hem de okuyalim yoksa kendi kendimizin tekrarina dusebiliriz. Sizin siirleriniz tukenmez ama benim sikayetim var kendimden. Bana SIK SIK gelmiyorlar:) Cok guzel ve haklisiniz. Selam ve sevgiler
Şair..! Eskiyor bir şeyler farkında mısın? Temcit pilavı de bayatlar elbet Aşk herkesin yaşadığıdır İçinde hasret var,ihanet var Bolca gözyaşı Ve bir o kadar da hüzün Bunlarında bir gün modası geçecek…
Bir şeyler yap şair.! Yeni sözcükler bul Yeni imgeler Hiç olmayan Hiç yaşanmamış bakir duygular bul Bir gün şiir tükenecek Kendini yenile artık Oku…Oku… Oku şair.!
şiirler tükenecek üstad.. okunmalı,okumalıyız daha fazla hiç bilinmeyenleri duyulmayanları ve uzak kalınmamalı geçmişe geleceğe
Her aşk yenidir, farklı duyguları ile gelir kalbe.... Biz hepsine aşk desek de...
Aşk olduğu her yerde muhabbet şiir vardır, muhabbet olan yerde şiir. ne duygular eskir nede anlatmaktan vazgeçeriz birilerine.... Sayın Toynak, EĞER, büyüyen aşkımız büyüklüğünde yazamazsak, işte o zaman yaşlanırız şiirde! YETMİYORSAK ŞİİRE!EN İYİSİ KAYBOLALIM İÇİNDE.... Herkesin aşkı kendinde yeni… şiir tükenirse , duygular biter..biz insanız doğduğumuzda bile bir aşk vardır yüreğimizde…. Ben şaire oku derken sev, sev diye ekliyorum
Bir şeyler yap şair.! Yeni sözcükler bul Yeni imgeler Hiç olmayan Hiç yaşanmamış bakir duygular bul Bir gün şiir tükenecek Kendini yenile artık Oku…Oku… Oku şair.!
Anlamlı ve mesaj dolu bir şiir. Dolmadan boşalmak mümkün değildir. Okumak ta dolmanın bir yoludur şüphesiz. Bu güzel şiir için kutlrım sizi... Selam ve muhabbetlerimle...
Bu çok değerli bir mesaj abi.Türkiyede okuyandan çok yazar olduğunu söylesem abartmış olmam.Esasında okuyan bir yazar şair müzisyenin ortaya koyacağı eserlerin daha düzgün olacağı kesin.Ünlü birine ait bir sözdü kim söylemiş hatırlamıyorum.Diyor ki o sözde éÜç gün kitap okunmazsa okumanında tadı kaçar." Çok üzüldüğüm birşey var sitemizde.Çokları yorum almak adına şiirlerin altına iyi dileklerini yazıp geçiyor.Şiirle alaka kurduğumda şiiri okumadıklarını anlıyorum ve üzlüyorum.Adam şiirde ölümü iler yorumcu haz alıyor.Adam şiirde küfrediyor adam yine memnun ne diyeyim yorumları bol olsun.Hele son zamanlarda kalitesiz o kadar çok lakırtı şiir diye asılıyor ki onları görünce cidden edebiyatın tadı kaçıyor.Çok uzattım ama.Söyleyecek konuşacak çok şey daha aslında.Hayırlı ramazanlar...
Bir şeyler yap şair.! Yeni sözcükler bul Yeni imgeler Hiç olmayan Hiç yaşanmamış bakir duygular bul Bir gün şiir tükenecek Kendini yenile artık Oku…Oku… Oku şair.!
-----------------
Yeni imgelerle,yeni sözcüklerle,hiç kullanılmamış bakir duygularla yazılabilecek bir şiir hasreti çekiyoruz...
Bir şeyler yap şair.! Yeni sözcükler bul Yeni imgeler Hiç olmayan Hiç yaşanmamış bakir duygular bul Bir gün şiir tükenecek Kendini yenile artık Oku…Oku… Oku şair.! --------------------------- ŞAİR YAŞADIĞI SÜRECE DUYGULAR TÜKENMEYECEKTİR KİMBİLİR NE ŞİİRLER YAZIP KENDİNİ YENİLEYECEKTİR. GÜZEL DİZELERDİ TEBRİKLER ,SAYGILAR SELAMLAR EFENDİM.
Abdurrahim Karakoç'a sormuşlar; "Efendim şiirleriniz de eskisi kadar coşku yok ve kısaldı gibi, neden?" -----Çünkü duygularım yaşlanıyor ve ben yorgunum demiş:)))
Belki bizde bitecek ama bir sonraki kuşak aynı şevkle devam edecek ve onları okuyanlarda aynı şevkle okuyacak. Bu bir bayrak töreni, devir ve teslim:)) Var olun.
Bir gün bitecek bu sözcükler Şiirde tükenecek Durmuyor yerinde Dün akşam gördüğün yıldız Eğilip çaydan avuçladığın suyun damlasını Çoktan sularına katmıştır deniz Her şeyin bir sonu var Şiirinde bir gün sonu gelecek…
Biraz hüzün Birkaç kasvetli sözcük Kurtarır belki günü Aşk meşk dersin Hasret yazarsın bir süre ama Duygularda gün gelip dibe vuracak Şair..! Eskiyor bir şeyler farkında mısın? Temcit pilavı de bayatlar elbet Aşk herkesin yaşadığıdır İçinde hasret var,ihanet var Bolca gözyaşı Ve bir o kadar da hüzün Bunlarında bir gün modası geçecek…
Bir şeyler yap şair.! Yeni sözcükler bul Yeni imgeler Hiç olmayan Hiç yaşanmamış bakir duygular bul Bir gün şiir tükenecek Kendini yenile artık Oku…Oku… Oku şair.!
Tebrikler üstadım yine çok anlamlı şiire imza atmışsınız.Yazan yüreği kutlarım. sevgi ve muhabbetle...+++++
Bir şeyler yap şair.! Yeni sözcükler bul Yeni imgeler Hiç olmayan Hiç yaşanmamış bakir duygular bul Bir gün şiir tükenecek Kendini yenile artık Oku…Oku… Oku şair.!
Oku oku aydınlansın karanlıklar ve gönüller çok güsel ve anlam yüklü satırlar tebriklerimle değerl i şair'im saygılar....
NE GÜZEL YAZMIŞSINIZ...DÜN AKLIMA GELMİŞTİ SÖZCÜKLERİN TÜKENDİĞİNİ GÖRÜRMÜYÜM DİYE...NEREYE KADAR YAZILIR BU DİZELER ? DAHA YAZILMAMIŞ NE KADAR DUYGU VAR ? AŞK,ACI,HASRET,MUTLULUK,YAKARIŞ ,SİTEM,ÜMİT VS... HAKLISINIZ YENİLENME ZAMANI.......SELAMLAR...
''şairin, dansı şiirle, şiirin dansı sihirle tek beden dans etmek gerek sessizce
şiirim, dokuz aylık yoldan gelmiş kadar yorgunsun gül ağacı sandıkta saklamak bir sır gibi, özenle 'ya bir gün açılırsa' korkusuyla, ruhta saklı yara,çok derin. soyunup göstermek gerek şairim, aç,susuz,örtüsüz kalmış kadar üzgünsün...
simsiyah şairler simsiyah şiirler demek yağız bir ata binip gittiler tan vaktiyle şimdi yeni dizelere gebe kalmak gerek''
evet cok cabuk tüketiyoruz cok cabuk degisiyoruz birseyleri elde edince degerini unutuyoruz bu gibisle dediginiz olacak sanirim ,,,,,,,,,,,,,,,yüreginize saglik saygilar,,,
ikra...
bu bir emirdir
rica ve minnetle insanlık kurtulamaz cahillikten
okuyalım ağabey! bıkmadan/usanmadan
teşekkürler
selam ve saygıyla