(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........TIRIŞKADAN sevdalar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........TIRIŞKADAN sevdalar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tecrübe ve üstad konuşuyor haklısın haklısın aynen öyle yaşananlar kırılıp dökülenler döküldüğüyle yerde kalıyorlar sadece yaşayan biliyor. Harika ve anlamlı bir şiir paylaştınız teşekkür ederim tebrikler saygılarımla
Bu muhteşem manidar dolu dizeleri herkes okumalı bence sevdaya soyunmadan önce alınacak çok öğretiler var harikasın can yüreğine kalemine tşkler sevgilerimle...
Günümüz aşklarına ne kadar güzel bir gönderme sevgili şairim. Öylesine döküldü ki aşklar parayla bile satın alınıp bir günlük yaşanır oldu ve bizler o günü birlik aşklara da aşk diyoruz ya, aslında biz eyazık oldu.
Çünkü biz gerçek aşkın ne demek olduğunu bilenlerdeniz değil mi?
Çok özeldi dizeleriniz. Siz söylediniz alanlar almıştır bu dizelrden payına düşeni
Her göğüs kafesinde Cevahir var sanmayın Bakıp da cüssesine Adam sanıp kanmayın .............................Çok güzel bir şiir olmuş--5 Kutlarım efendim
Benim bir tarafım da bulgaristan göçmenidir, bu tırışka pek kullanılırdı çocukluğumda:))) Mesela kızdıkları bi adam varsa "te be tırışkadan adam" derlerdi:))) Var olun gönlünüze bereket.
babaannem çok kullanırdı bu sözcüğü........... önemsiz,beş para etmez anlamında................... değerli yorumunuz içinde çok teşekkürler canım............. sağolasın,var olasın................
ah be güzel arkadaşım,sen yazdıranlara bak............ kirli elleri ve emelleriyle yüreklere dokunanar oldukça daha çok yazarız biz...... güzel olan senin yüreğin,sevgilerimi yolluyorum ta...buralardan,oralara................... mutlu kal canım............
bu türlerin her şeyleri olduğu gibi sevdalarıda tırışkadan............ bir dokunayım istedim kendini bilmezlerin teline......... çok teşekkürler arkadaşım değerli yorumun için,sağolasın............
canimsin benim öyle cokki etrafta yazdigin türden insan kiliginda gezenler ALLAH korusun onlardan bizleri,,,,,, yüregine saglik saygilar sevgiler kucak kucak,,,,,,,,
üzerine alınan varsa onlar dinlesin arkadaşım............ bu tür adamların varlığı şüphesiz.......... yazayım istedim............ teşekkürler onur verdiniz sayfama,sağolun..............
güzel dizelerdi size göre yalana dayanmış sizi çok incitmiş birisine yazılmış dizeler olarak düşündüm tüm erkekleri kapsamadıgı kanaatındeyim yürğinize saglık
Masal onda düş onda Hayal kurar her tonda Yanardöner bir fonda Uyuyup uyanmayın ..........................benden söylemesi........................ ........................................................................ Bozdu rahatımı Dağıttı düşlerimi Zamanımıydı şimdi oynaşmanın ………………………………..Kendini bilmez ………………………………………....Densiz! ................................................... bu densiz bayağı üzmüş seni Perwin,bencede yaz içinde acısı kalmasın...aslında üzülmeye değmez bu hayat..tebrikler slm lar..
arkadaşım etrafta o kadar çok densiz,arsız,yüzsüz var ki............ toplumumuzda insani değerlerinde hızla kaybolmaya başlaması aslında çok daha fazla şeyler yazmak istetiyor............ben konulara aşk ve sevgiyle dokunan bir yüreğe sahibim,ufaktan dokundum işte bir çok kadın maskeli yüzlerle tanışıyordur diye düşündüm.sözüm adam gibi adamlara değil. bu türde yazmam pek ama.bu işlere yeğenim Bernaca bakıyor:)))))) çok teşekkürler paylaştığınız için,sağlıcakla kalınız.
söylesem adam iti yiyer böğürerek e ne anlar bu yürek canı sevdası pahasına konmuş acı sahasına.................................biz desekte ne olur ki bir kondumu pir konar,can yanar....
erkeklere güzel gönderme.................svgler syglar slmlar