(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mekanlarda gizli kaldı sevgiler...Anıların dosyası ne kadar kabarık oysa ve sevgili Çınar Bey , ne adımlar unutur yanında can olduğunu ne de yürek unutur cana can olduğunu...Ne var ki “hayat” deyip susuyor dil...
profilinizde yazmayı sevdgiinizi söylemişsiniz okadar içten yazıyorsunuzki okudukca yazma istegi geliyor insana şiir çok güzeldi kutlarım. içinizdeki yazma isteginin daim olması dilegiyle saygılar
Sen ve ben; Saatlerce dolaşsaydık o kalın hüzün pusunun içinde, Özlemini çektiğimiz sevgi yüreklerimizde. İki küçük çocuk gibi saklambaç oynasaydık, Gözyaşlarımın ıslattığı bu meydanda. Boşlukta kalan ellerim, Ne olurdu seni bulsaydı.. Bir hayal peşinde koşan gözlerim, Ne olurdu seni görseydi. Bir aşkın anatomisi ancak bu kadar güzel yorumlanabilirdi... Yüreğin kuytularında sızısı hep hissedilir,dünlerde yaşanılır...Duygu telleri ıslanır sırılsıklam..Bir kumru sıcaklığı kalır yüreklerde...Yüreğinizin umut ve sevda tomurcukları yeşeri kalsın...kutluyorum...çok teşekkürler...sevgiyle...
Bir tarih gibi gençliğimiz sevgilerimiz ve cana yakın hayallerimiz. Çok güzeldiler elbette böylesi güzel dizelerde yad ediliyorsa... Yüreğinize sağlık. Tebriklerim sevgilerimle
Yıllar öncesinden çok güzel bir şiirdi hocam... Meydanlarda aşıklar dolaşmıyor artık...İnsan kalabalıkları haklarını arıyor meydanlarda.... Kutlarım hocam.Selam ve Saygımla....
[ne canım yandı tandogan meydanında ne aşklar geldı geçti..,] tebrıkler çınar bey üç aydır buralardayım ve sızı okumak ve sızın okuyucunuz olmak buyuk bır zevktı..
''Senden sonraki akşamlarını.. Hoşçakal sevgilim,hoşçakal Tandoğan... ''
Bu meydanlar neler gördü neler. Bazen bir Taksim Meydanı, bazen T andoğan oldu. Yürekler burkuldu bazen, geceler aydınlığa büründü zamanla...Güzel dizeler .Yüreğinize sağlık.RABATLI-Ertürk DEMİRCİ
Saatlerce dolaşsaydık o kalın hüzün pusunun içinde, Özlemini çektiğimiz sevgi yüreklerimizde. İki küçük çocuk gibi saklambaç oynasaydık, Gözyaşlarımın ıslattığı bu meydanda.
Dizeler burcu aşk ve pişmanlık kokuyor. Tebrikler çınar bey