(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-izini süren hüznün gölgesinde elleri boşluğa kenetlendi ömrünün körfezine biriken zehrin kefaretini ödemek için unutulan bir şiire sardığı yüreğini hançerleyip aşkın portresini kanıyla çizdi!
-ölü bir kentin üzerine çöktü sorgusuz infaz söylencesi yalnızlık tiradında vazgeçemediğine seslenirken yorgun defterleri yırtan gözyaşı seline yenildi yerildi ama bir aşka yetişemedi… sesini sularla örtüp beyhude gün doğumunu bekledi…
-izini süren hüznün gölgesinde elleri boşluğa kenetlendi ömrünün körfezine biriken zehrin kefaretini ödemek için unutulan bir şiire sardığı yüreğini hançerleyip aşkın portresini kanıyla çizdi!
güzel dizeleri yazan kalemi kutlarım saygım sonsuz
Ustalık değil bizimkisi, iltifat ediyorsunuz. Övgü nedensiz değil elbet, o hissi uyandırabilen nedene bakmak gerek... kalemi güçlü kılan aklı ve yüreği tekrar kutlarım.
bağ bozumu yürekte güz serpintisi irkilen dizelerde şizoid ünlem
cerh eden dilini közle kelepçeledi! kendi suyunda boğuldu zamirler fiilsiz mısraların çoğaldı öznesi --------------------------------------------------
...ENTELLEKTÜEL İNTİHAR......
İMGE KRALİÇESİYDİ KENDİSİ !... İMGELERİNDEN TANIDIM ÖZÜNÜ ! İMGELERİ O'NUN GERÇEK YÜZÜNÜN PORTRESİ GİBİYDİ... BİR ZAMANLAR GÖRMÜŞÜM BELLİKİ, İMGE SESLE GÜLEN YÜZÜNÜ !..... "AY ORAKTI GÖĞÜN ELİNDE ÖZENE BEZENE DÜŞLERİ BİÇİVERDİ HER GECE HÜZZAM AKAN NEHRİN İÇİNDEN GEÇTİ SİNSİ POYRAZ TENİNİ YARA BERE İÇİNDE BIRAKIP KANGRENE ÇEVİRİRKEN..." KELEPÇELER !... ZAMİRLER !... ÖZNELER !... ANLAM HAZİNESİ OLMUŞLARDI BİRER BİRER BU AZ FARKEDİLEN KEŞİFLER !... "İZİNİ SÜREN HÜZNÜN GÖLGESİNDE ELLERİ BOŞLUĞA KENETLENDİ ÖMRÜNÜN KÖRFEZİNE BİRİKEN ZEHRİN KERFARETİNİ ÖDEMEK İÇİN UNUTULAN BİR ŞİİRE SARDIĞI YÜREĞİNİ HANÇERLEYİP AŞKIN PORTRESİNİ KANIYLA ÇİZDİ...." DEDİ..... VE ŞİİR BUNDAN SONRA KAPIP KAÇTI SOLUYAN YÜREĞİMİ ! OYSA ÖLDÜREBİLİRDİ HANİ, TİTREMEKTEN KURTULAMAYAN İÇ ALEMİMİ !... ÖLDÜREBİLİRDİ"ENTELLEKTÜEL İNTİHAR" SÜSÜ VEREREK BU BENİ....... ---------------------------------------------------------------------------------- TEBRİK EDER, VE SİZE GIPDE EDEREK UĞURLUYORUM SİZİNLE KENDİMİ HOŞ GÖRÜN MUHABBETİMİ !!!.....
Onatça tarafından 8/19/2009 11:20:39 AM zamanında düzenlenmiştir.
TEŞEKKÜRLER !!!... GERÇEK "PEMBE" ŞİİRLERİNİZDİ, İMGELERİNİZDİ... TOP YEKÜN SİZDİNİZ TABİ Kİ, O RENGİN İÇİNDEKİ ! BENİMKİSİ ZAHİRİ... AMA ÖYLEDE OLSA GÜZELDİ MUTLU ETTİNİZ BENİ !!!!....
Değerli şairim,zaman ayırdığınız ve içten yorumunuz için teşekkür ediyorum. Sizlerin paylaşımları çok önemli. Beğeniniz mutlu etti. teşekkürlerim ve sevgimle...
turnayı gözünden yakalamışsın... vurmak bize yanaşmaz! hayatı iyi bir tonda yakalamışsın. rengin daim olsun... buradan bu kadar... gerisi bende.../ist. - f.d
"Hangi cepheden baksam şiirdi... Gönlümü mest ettiniz.."
Şiirle ve sevgiyle harmanlanmış bir yürekten bu sözleri duymak ne büyük mutluluk. Ve sizi görmek de... Çok teşekkür ederim. Torinoya selam ve sevgiler...
Sevgi ve tebriklerimle
Derya..