(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hani, O şimşekler çakıp, top patlamalarını andıran, gök gürültülerinin arasında.. Korkma ben cesaret anayım demiştin ya.. O gün bugündür biliyorum seni. Her zaman yanımda olduğunu hissediyorum. *************************************************************** Çınar Baba ortalığı kasıp kavurmuşsun.İşte şiir bu.Yeni nesle bir türlü anlatamadığım şiir tekniği ve akıcılığı.İster serbest yaz ister heceyle ;ama mutlaka kalemi serbest bırak.İlkbahar yağmuru gibi şiir tarlasına kendiliğinden süzülsün. *GÜNÜN ŞİİRİ" olmazsa zaten çok fazla anlamı olmayan bu seçicilik de iyice kendini kaybedecektir.
Merhaba sevgili dostum Yasantimizda hepimizin zaman zaman cesaret aldigimiz onemli kisiler olmustur. bize destek ,cesaret veren ve bu kisiler yasantimizda cok önemli yer tutar. cesaret veren analarin her zaman yanimizda oldugunu unutmamak diegiyle Yüregine saglik dostca ve sevgiyle Anna
İçe dokunan, kendi kendine kalışlarımızın hayal sesleri. Hep böyle değilmiyiz zaten . Gün boyu konuşur durur içimizdeki ben'ler. Gönlünüze sağlık Sevgi ve saygılarımla.
çok güzeldi..
tebrik ederim..
saygılar..