(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Benim Kıyametim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Benim Kıyametim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ŞİİR KALIDILMIŞ MENDE RESME BAKIPMI YORUM YAZSAM:) RESİMDİYORKİ GÜNEŞ BATTIĞI AN BENİN KIYAMETİM.BELKİ ŞİİRDE ÖYLE DİYORDU. BENİM KIYAMETİM EN SEVGİLİNN KAPISNI ŞAŞIRDIĞIM AN DİYORUM...SAYGILAR....
ey gafur Allahım!!! ne kulların var... şiir içime işledi.. temennim hayatıma da işlemesi, ölümden uzakmış gibi yaşıyoruz.. halbuki ölüceğimiz garanti fakat yaşayacağımız bir ihtimal her dakika... enfes bir yazıydı... ölümle ilgili bir yazım var.. eleştiri yapmanızı dilerdim... bu arada o ilk yazdığım yazı... tam yerinde yazıldı..
Güzel yorumunuz için Allah razı olsun...Şiir henüz tamamlanmış bir şiir değil..Aslında ben başka bir şiir yazıyordum...Ama ortaya "benim kıyametim çıktı"...Bazen oluyor böyle...:))...
Şiirin geri kalan mısralarından, artık kafamdaki o şiiri tamamlarım inşallah...Bir şiir düşünüyordum...İki tane oldu..Kısmet artık...
RESİMDİYORKİ GÜNEŞ BATTIĞI AN BENİN KIYAMETİM.BELKİ ŞİİRDE ÖYLE DİYORDU.
BENİM KIYAMETİM EN SEVGİLİNN KAPISNI ŞAŞIRDIĞIM AN DİYORUM...SAYGILAR....