(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NİFAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NİFAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
EKSİKLİK YOK ASLINDA OKU VE DÜŞÜN DİLDADE .BAZEN DİYORUM BİLİPTE SORMUŞ OLMAK İÇİNMİ BÖYLE SORLULAR SORULUYOR DİYE.HERKES KENDİNE GÖRE YORUMLAR ŞİİRİ.ŞAİR KENDİNE GÖRE YAZAR....
Burda tahtı yıkılan da viran olanda ayrılık... Yani, demek isteğim "ırk" tan kurtulduktan sonra, acaba tahtı yııkılır mı ayrılığı, viran olur mu ayrılık...(belki sizin dediğiniz gibi de olabilir...evet mümkün...:))...
orayı anladım. sıkıntı yok. e tamam kurallara da bir şey demedik:)
DERİMİ YÜZSEM, KURTULSAM DİYE SENDEN EY "IRK" YIKILIR MI TAHTIN, VİRAN OLUR MU AYRILIK...
daha iyi olmaz mı? oradaki taht boşta kalıyor...kimin olduğu belii değil.ama tahtın olunca 'ırk' a atıf yapıldığı anlaşılıyor.. hata etmişimdir.. şimdiden affedin...
Aslında cümlede var anlatım bozukluğu var...Ama hani, siz ben kuralları sevmiyorum diyordunuz ya...Şiir de bazen kurallara bağlanmaktan hoşlanmayabilir bazan...
Mecaz olarak söylüyorum...Mümkün olur mu hiç böyle birşey...
insanlar daha çok gece takılıyorlar gibi geliyor bana..Ama biraz geç oldu gibi...Akşamdan dokuzdan sonra iyi mi san ki..Sabah oldu mu okunmadan sayfadan düşebiliyor hemen...Şiir sayfası çok hızlı ilerliyor...Yani ben böyle düşündüm...Düşündüm düşümden oldum....Hayırlı geceler...
mecazi anlamda belki iyi bir niyet olabilir ama gerçekte mümkün değil bu çünkü can Allah"ın kuluna sunduğu bir nimeti ve emanetidir...
Ama yaradan dilerse eğer olmayacak diye hiç bir şey olmaz o vakit asla.............lakin ümmetin dirilmesi için binlerce Amin..Amin... Ve yine Amin...inş...
şiirlerinizi günün ilk dakikalarında yayınlarsanız daha verimli olur diye düşündüm..
YIKILIR MI TAHTI, VİRAN OLUR MU AYRILIK...
HERKES SORMUŞ CVP DA ALMIŞ.DİLDADE EKSİKLİK BİLE BULMUŞÜSTAD:)) ŞİİRLERİNZ OKU DÜŞÜN ANLA DİYOR SAYGILAR...