(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
üstüm başım sonbahar yırtılan gökyüzüme yağmur sarıyorum infilak sesi kabuslarımda...
yanan toprağımı gözyaşımla sulayıp sarışın başaklardan güneş sağıyorum oysa hayat sahnesinde masum bir figüranım...
içimdeki denizde boğuldu yarınlarım! ................................................... terör; güçünü kaybettikçe duygusal tepkileri ön plana çıkartarak zarar gören çocuklarla ilgili haberler tartışılsın ister ve bunu bildiği için ve sırf çocuklar zarar görsün diye onları çatışmanın içine iter.Çözülemeyecek sorun ise niçin olduğunu bile bilmeden taş atan çocuğun karşılaşabileceği kötü akıbettir ve bazıları bunun peşindedir.ve işte muradlarına ermek üzereler.çocuk kanıyla bölünmüşlüğe yol haritası çizenler...duyarlı yüreğine tebrikler Değerli kalem...
baki ceylan tarafından 8/9/2009 6:52:16 AM zamanında düzenlenmiştir.
Öncelikle duyarlı yüreğine sağlık şair... Seyfi neden bu durumda , kim veya kimler sebep oldu tartışılır bir konu ama bilinen bir gerçek var 14 yaşında ve şu an konuşamıyor... Geçtiğimiz günlerde 95 şair şiirle köprü kurarak Seyfiye destek olmuşlardı ve bu şiirde 96. şiir benim gözümde ve köprünün değişilmez bir parçası
"bir çınlama kalırsa kulaklarımda hepinizin sağırlığındandır, ölü bir nokta kalırsa gözlerimde hepinizin körlüğünden.
Demişti bir şairimiz bu şiirler içinde... o taze dal kırılmıştır ve Seyfi en çok bu şiirleri şairlerin sesinden duymak istiyordur...
kulakta patlayan hayın bir öfke ovaları sağır edercesine ağır çiçekleri soldururcasına kin dolu
ne bahçede kalan oyunlar ne tarlaya gömülen çocukluk artık gülümsemez şafak vakti ama yine de sevmenin kutsal olduğunu bilerek ve inanarak çocukların özgürlüğüne bir karanfil daha dikmeli inadına yoksulluğa ülkemin göbeğine..
ve yine köprüden bir şiir
"gaçık denizlerin hürlüğünde, sabah geliyor çocuklar, sabaaah, kanaya kanaya!!
bu sabah, eli kalem tutan bir sabah benzemiyor hiç başka sabahlara"
bu sabah eli kalem tutan bir sabahtır artık dili acıdan zehrini almış gökkuşağı rengiyle haylaz bu sabah yüreğin yankısıdır sofraları umutlandıran...
Kalemine ve yüreğine sağlık köprünün güzel parçası olan şiire selam olsun...
yırtılan gökyüzüme yağmur sarıyorum
infilak sesi kabuslarımda...
yanan toprağımı gözyaşımla sulayıp
sarışın başaklardan güneş sağıyorum
oysa hayat sahnesinde masum bir figüranım...
içimdeki denizde boğuldu yarınlarım!
...................................................
terör; güçünü kaybettikçe duygusal tepkileri ön plana çıkartarak zarar gören çocuklarla ilgili haberler tartışılsın ister ve bunu bildiği için ve sırf çocuklar zarar görsün diye onları çatışmanın içine iter.Çözülemeyecek sorun ise niçin olduğunu bile bilmeden taş atan çocuğun karşılaşabileceği kötü akıbettir ve bazıları bunun peşindedir.ve işte muradlarına ermek üzereler.çocuk kanıyla bölünmüşlüğe yol haritası çizenler...duyarlı yüreğine tebrikler Değerli kalem...
baki ceylan tarafından 8/9/2009 6:52:16 AM zamanında düzenlenmiştir.