Geliniz bir düşünelim, Bir muhasbeye çekelim kendimizi... Mani hülyadan Hayal dünyasından çıkalım. Gerçekler alemine bir bakalım Dilerseniz penceresinden bakalım, Dilerseniz kapısını açıp içeriye girelim. Hangisini seçerseniz seçin, O, sizin seçiminiz... Amma gerçeklerle gelin yüzleşelim. İnsanı ele alalım bu kez. Sizce insan nedir? Ya da soruyu şöyle soralım. İnsan denince aklınıza ne gelir? Üç-beş dakikanızı ayırın bu soruya, Nerde olursanız olun, Evde, işyerinde, Havada, denizde, karada... Uygunsa durumunuz, Elinizde ne varsa, Ne yapıyorsanız, Olduğu yere bırakın lütfen. Şöyle bir geriye doğru Arkanıza yaslanın... Haydi sözümü dinleyin ama, Rahat olun... İsterseniz iki elinizin parmaklarını da Başınızın arkasında birleştirip kenetleyin ensenize. Tamam işte, Şimdi oldu. Rahatlayın rahatlayın.. Düşünün bakalım şimdi. Gözlerinizin ikisinin de, Kapaklarını iyice yumun. İnsan, nasıl bir varlık... Aklı, iradesi, nefsi ile Mükemmel bir varlık mı? İradesi olmayan hayvanlar gibi Hayvani bir varlık mı? Nefsi olmayan, Akıl ve iradesi olan, Meleklerden üstün bir varlık mı? Acaba hangisi? Bence, hiç yorulmayın ... Hepsi deyin olsun, bitsin. İşlenen suçlara bakın, Gazete ve TV yayınlarında, En acımasız, en hunharca İnsanlığın kabul edemeyeceği olaylar, İnsanlarca işlenmiş... Birbaşka haberde, Toplumlara yapılan Maddi ve manevi Gizli ve açık yardımlarda bulunan Meleklerle yarış eden Yine insan... Öte yandan, batakhanelerde, Kumarhanelerde, Topluma ait yerlerde, İşlenen rezalet yarışında, Gördüğümüz yine insan... Pekiyi, bu neye alemet? Neyin işareti? Dünyanın çivisinin çıktığının, Her türlü değerini yitirdiğinin , Kıyametin yaklaştığının, İşareti değil mi? Bakınız bir dakikalık hesaplaşmak, Bizleri nereye getirdi.... Acaba her gün bir saatimizi Bu manevi hesaplaşmaya ayırsak, Dünyanın ahvali, hali nasıl olur? Bu da bir soru... Düşünmeye değmez mi? Haydi, gelin düşünelim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
değerli dost vegüzel şaire arkdaşım flowergirl, sayfama gelip şiirime ortak olarak bıraktığın yorumunla bana güç, onur ve gurur verdin.Teşekkür ederim.Yine beklerim. sayfamda öykü, deneme ve makale gibi yazılarım da var onlarıda okuyun lütfen. Mutlaka beğenirsiniz.Teşekkür ederim.sevgilerle kalın. Yine beklerim.