HABERİNİZ OLA... (Şiirlerim) DOĞU TÜRKİSTAN ANISINA
Haddini bil, Çin Hükümeti Bilmezsen öğretirler, Haberiniz ola...
Söyleyin bize. Bir buçuk milyar Nüfusunuz da olsa, Neyinize güveniyorsunuz, Sarı benizli çinliler? Tapınaklarınızın Acayip yapılarına mı? Hahamlarınızın, Keçi sakallarına mı?
Ne çabuk unuttunuz Eski Türklerin akınlarını... Türk korkusundan, Yapmadınız mı? O meşhur ÇİN SEDDİNİZİ, Taş duvarlarınızı, Seddeki mazgallarınızı... Belli ki size yetmemiş Tarihte atılan TOKAT, Unutmuşsunuz, Osmanlı-TÜRK TOKATINI... Zaten bir kırmızı çizgi almış, İyi bellenmişsiniz O çağlardan. Bizim asabımızı bozmayın, TÜRK ULUSUNU DELLENDİRMEYİN, Şakamız olmaz kanla, SİLERİZ SİZİ HARİTADAN...
Toprağınız az geliyorsa, UZAYA çıkın, Nüfusunuz çok geliyorsa, Aile planlamasına gidin... Sırtınız kaşınıyorsa, Kaşıyacak uluslara bakın. Çok kalabalık oluşunuza güvenip Günahsız Türkistanlı hemşehrilere Doğu Türkistan’ a İlişmeyin... Biz harekete geçersek, Senin ülken değil, Dünya bize dar gelir... ÇİN CUMHURİYETİ diye bir ülke, YERYÜZÜNDEN SİLİNİR... O yürek sizde varsa, Adam gibi karşımıza gelin, Derdinizi söyleyin. Günahsız insanları öldürmeyin, Toplu imhalarla, Soykırımına gitmeyin.... Sizin de, Osmanlı-Türk tarihi kadar Eski bir tarihiniz var. Köklü kültürünüz, Örf ve adetleriniz var. Cahillik yapmayın, Taşkınlık yapmayın, Azgınlık yapmayın, Haddinizi bilin... Eğer, Siz haddinizi bilmezseniz, Çok yakında öğrenirsiniz, ÖĞRETİLİR. Haberiniz ola...
31. 07. 2009 Suat TUTAK (Yeni yazılan şiirlerimden)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HABERİNİZ OLA... (Şiirlerim) DOĞU TÜRKİSTAN ANISINA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HABERİNİZ OLA... (Şiirlerim) DOĞU TÜRKİSTAN ANISINA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haddini bil, Çin Hükümeti Bilmezsen öğretirler, Haberiniz ola...
Söyleyin bize. Bir buçuk milyar Nüfusunuz da olsa, Neyinize güveniyorsunuz, Sarı benizli çinliler? Tapınaklarınızın Acayip yapılarına mı? Hahamlarınızın, Keçi sakallarına mı?
Güzel bir şiirdi, yüreğinize sağlık. Saygı ve selamlarımla.
sevgili dost ve şairim Ü.Zeki Soyuduru, değerli yorum ve paylaşımın onu verdi mutlu etti.teşekkür ederim.Tekrar beklerim. llaha emanet ol.Sevgilerimle.
Eğer, Siz haddinizi bilmezseniz, Çok yakında öğrenirsiniz, ÖĞRETİLİR. Haberiniz ola
Yüreğine sağlık Suat agabey.Elbette öğretilir.Ne demişti Ziya Paşa"Nus ile yola gelmeyeni etmeli tekdir,Tedir ilede uslanmayanın hakkı kötektir"Kutladım selamla
sevgili dost ve şairim kocakurtsoylum, değerli yorum ve paylaşımın onur verdi mutlu etti.teşekkür ederim.Tekrar beklerim. llaha emanet ol.Sevgilerimle.
Bilmezsen öğretirler,
Haberiniz ola...
Söyleyin bize.
Bir buçuk milyar
Nüfusunuz da olsa,
Neyinize güveniyorsunuz,
Sarı benizli çinliler?
Tapınaklarınızın
Acayip yapılarına mı?
Hahamlarınızın,
Keçi sakallarına mı?
Güzel bir şiirdi, yüreğinize sağlık.
Saygı ve selamlarımla.