(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen de al nasibini benden, Saçımdaki birkaç beyaz telden. Deyiver bütün sırlarımı bir bir.. Sana bırakıyorum Bursa. Gün gelir, Beni arayan soran olursa...
80 küsür vilayet eğitimcilere çok şey borçlu onlardan çok şey alındı. Onlar vatanı yar gibi sevdi Ama onlar biliyor ki vatan vefasız değil.
Sevgilerimle Değerli Dostum Bir beyaz telde kimbilir ne kadar çok bursa vardır
Bu aşılası valör Hiç kimseye değil... Sadece şehre Ve SANA ...Şehre Seni insafsızlık şehri seni Vefasızlık, yalancılık, yalnızlık şehri seni; Beni bu çöl deryasına sen saldın! Hüznümün başkenti... ah..angara seni...
Sen de al nasibini benden, Saçımdaki birkaç beyaz telden. Deyiver bütün sırlarımı bir bir.. Sana bırakıyorum Bursa. Gün gelir, Beni arayan soran olursa...
Sevgili Çınar,yine nostaljik rüzgârlar estirmeye devam ediyorsun...Gördün mü şimdi yaptığını,Bursa anılarımız depreşti:)))Şimdi biraz olsun teseli bulmak için kendimi İskenderci'ye atmam gerekicek...kestane şekeri de senden olsun hadi,madem ki aklımıza düşürdün:))))kutluyorum güzel yüreğini ve kalemini...sevgi pırıltıları eksik olmasın yüreğinde...
çocukluğunu bursada geçirmiş biri olarak hemen koştum sayfaya...ve tabi çınar hocamında iyi bir şiir yazdığını tahmin etmek çok zor değildi.. yine çok güzeldi..
Saçımdaki birkaç beyaz telden.
Deyiver bütün sırlarımı bir bir..
Sana bırakıyorum Bursa.
Gün gelir,
Beni arayan soran olursa...
80 küsür vilayet eğitimcilere çok şey borçlu
onlardan çok şey alındı. Onlar vatanı yar gibi sevdi
Ama onlar biliyor ki vatan vefasız değil.
Sevgilerimle Değerli Dostum
Bir beyaz telde kimbilir ne kadar çok bursa vardır