(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güller Bahçesi.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güller Bahçesi.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güllerin bahçesinde güz oldum vurdu felek Meğer zaman bir çareymiş gözyaşına ne gerek
Haklısınız değerli şairem,zaman her şeye çaredir,ilaçtır bir manada.Zamana ve kendine şans vermek gerek.Belki de kışın ortasında yaşanacak bahar,göz yaşına ne gerek.Çok anlamlı ve yine çok güzeldi.Tebrik ederim.Geç kalmışlığımın özrüyle çıkıyorum sayfanızdan.Sevgi ve selamlarımla.
hazan444 tarafından 8/3/2009 7:49:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
Meğer zaman bir çareymiş gözyaşına ne gerek
Haklısınız değerli şairem,zaman her şeye çaredir,ilaçtır bir manada.Zamana ve kendine şans vermek gerek.Belki de kışın ortasında yaşanacak bahar,göz yaşına ne gerek.Çok anlamlı ve yine çok güzeldi.Tebrik ederim.Geç kalmışlığımın özrüyle çıkıyorum sayfanızdan.Sevgi ve selamlarımla.
hazan444 tarafından 8/3/2009 7:49:25 PM zamanında düzenlenmiştir.