Kabahati yok günah saydıklarımızın En az Yüreğimiz kadar asiydi aşk Bir hasrette yanarken Üstelik yangın içindeyken Hem yanacak hem yakacaktı aşk…
Bu eylemde ellerinin suçu yok Bir cehennemse gözlerin Birde dudakların vardı Birde nefesin… Haylaz çocuklar gibi masum Her buluştuğumuzda gizlice Mutlaka Hem yanacak hem yakacaktı aşk…
Kabahati yok günah saydıklarımızın Kaç asırlık yasağımızdı aşk Tende günah Gözde haram Sevişmek hep ölüm fermanıydı insanlığın Çocukluğumuzdan kalma bir tabu, Birde ayıbı vardı bu işlerin Kabahati yok günah saydıklarımızın Bir gün özgür kalınca ruhumuz Hem yakacak hem yanacaktı aşk….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZLERİNDEKİ CEHENNEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZLERİNDEKİ CEHENNEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kabahati yok günah saydıklarımızın Kaç asırlık yasağımızdı aşk Tende günah Gözde haram Sevişmek hep ölüm fermanıydı insanlığın Çocukluğumuzdan kalma bir tabu, Birde ayıbı vardı bu işlerin Kabahati yok günah saydıklarımızın Bir gün özgür kalınca ruhumuz Hem yakacak hem yanacaktı aşk….
Çok çok gusel tebrikler değerli şair kaleminize sağlık şiir tadında efendim Selam sevgi saygımla.....
Kabahati yok günah saydıklarımızın Kaç asırlık yasağımızdı aşk Tende günah Gözde haram Sevişmek hep ölüm fermanıydı insanlığın Çocukluğumuzdan kalma bir tabu, Birde ayıbı vardı bu işlerin Kabahati yok günah saydıklarımızın Bir gün özgür kalınca ruhumuz Hem yakacak hem yanacaktı aşk…. Yurekte gercek aski yasamak icin, hem bu, hem de obur dunyada yanmaya gonulluyduk hep.....sansli gunahkarlari kutlarim. Harika bir siirdi hocam
Yine sen çekti yarım, yanında çakmak gözlerin, ayıpsız da olsa elimi tutuşun Yüreğime koyduğun ateşin, cehnnemi miydi deldiğim yasakların…..İçimden geldi ve yazdım Üstadım.....
Çocukluğumda yasakları delmek için adeta yarışırdım akranlarımla. birisi yasak koymuşsa gözlerime ne eder eder, o yasak yere girer merakımı giderirdim. Duyguların yasağı, eylemlerin yasağı farklı olsa da ne hikmetse çocuk düşüncelerimizi tasdik etmiyoruz etmesine de, yine de eylemlerinden günh delmelerinden geri koymuyoruz yaszakları....
Ustam yine muhteşem bir şiir okudum sayfanızdan. Kaleminiz susmasın. saygılarımla.....
Kabahati yok günah saydıklarımızın En az Yüreğimiz kadar asiydi aşk Bir hasrette yanarken Üstelik yangın içindeyken Hem yanacak hem yakacaktı aşk…
Bu eylemde ellerinin suçu yok Bir cehennemse gözlerin Birde dudakların vardı Birde nefesin… Haylaz çocuklar gibi masum Her buluştuğumuzda gizlice Mutlaka Hem yanacak hem yakacaktı aşk…
Kabahati yok günah saydıklarımızın Kaç asırlık yasağımızdı aşk Tende günah Gözde haram Sevişmek hep ölüm fermanıydı insanlığın Çocukluğumuzdan kalma bir tabu, Birde ayıbı vardı bu işlerin Kabahati yok günah saydıklarımızın Bir gün özgür kalınca ruhumuz Hem yakacak hem yanacaktı aşk….
kabahati olmayan aşklar yağdı üzerime, şiir yağdı ,aşk şiirinde ıslandım ee benimde kabahatim yok yazan düşünsün hakkı varmı böyle şiirlerle kabahate teşvik etmeye..yürekten gelen ses güzeldirde bunu kaleme dökebilmekte ustalık işi maharet lazım sizin gibi yüreğimden yüreğinize sevgilerimi selamlarımı gönderdim..kaleminiz hep daim olsun sevgili şiir dostu...Öylesine bir şiirdi sadece deldi geçti...bu kadar işte....
Geldim de gidemedim sayfadan... Düşün düşün ta nerelere gittim yine. Bizim zamanımızda yasaklar vardı aşkı kısıtlayan o yasakların arasında aşkı yaşamak zordu evet ama yasak da olsa yaşanan aşk vardı... Şimdi bir bakıyorum yasak filan yok ortada ama aşk da yok oldu sanki:))
Kim bilir aşkı, aşk yapan belki biraz da yasaklardı...
Değişik, hoş bir anlatım. İnsanoğlu, yarım yaratılmıştır, devamlı diğer yarısını arar. Yoksa biz dünyaya nasıl gelebilirdik sayın Toynak? Bir de profil resminizde bizlere niçin yan yan baktığınızı merak ettim. Selamlar, saygılar.
Ne hoş anlatmışsınız yaşamdaki gerçeği.Günahıyla ,cezasıyla,sevabıyla dile getirmişsiniz . Her mısranız ayrı bir anlam içeriyor.bütünleşincede ruhumuzu okşuyor. Harikaydı gönül dolusu tebrikler SAYGILARIMLA
Bu eylemde ellerinin suçu yok sevgili dostum bende seni sayfamda görünce çok özlediğim bir dostumu görmüş gibi oldum yüreğime yakın yüreğinin sıcaklığını hissettim teşekkürler umarım buütün güzellikler seni bulur çok teşekkürler dostum bizi biz yapan güzellikleri unutmadığımız sürece hep bir numara olacağız sevgiler
yasaklara uyamadık, yasaksız da yapamadık...her geçen gün özelliğinde büyüdü tabular.. oysa çağları nasıl da atlamıştık üçer beşer..gidildikçe ileriye düşünce hep kaldı üç-beş adım geride... çok ilerledik toynak....düşüncelerimi göremiyorum artık..onlar nerede...tene düşen aşkı, henüz tene düşürmeden bitirdik...adını değiştirdik...ve yasaklarla, tabularla, öğretilmiş baskılarla...büyüdük şairim..artık dönme şansımız da yok kozamıza...para cehaletin, namus denilense arsızın eline teslim edildi..adlarına bakanlıklar bile kuruldu...başına bakmayanlar oturdu...sahi....merak etmişimdir hep..bakanlıklara neden hep bakmayanlar oturur ki..ya da artık bakanlar varmı yürek gözüyle bir yerlere.. yaaa toynak...şiir aşk şiiri gibi duruyor...bana ne oldu sabah sabah...içine nereden koydun ki bu yasağı..ahada yorumdan uzak bir dertleşme....yorumdan sayma azizim..
Kabahati yok günah saydıklarımızın Kaç asırlık yasağımızdı aşk Tende günah Gözde haram Sevişmek hep ölüm fermanıydı insanlığın Çocukluğumuzdan kalma bir tabu, Birde ayıbı vardı bu işlerin Kabahati yok günah saydıklarımızın Bir gün özgür kalınca ruhumuz Hem yakacak hem yanacaktı aşk…. ANLAM VE ANLATIM YÖNÜNDEN HARİKA BİR ŞİİRDİ.KALEMİNİ YÜREKTEN KUTLARIM.SEVGİ VE SAYGILARIMLA...RUMUZ4300
Aşk hem yaktığı hem yandığı zaman tad tuz olur sevdalı gönüllerde......Aşk varsa günah vardır...ilk suçlu gözlerdir doğru ,sonra dudaklar olabilir...Ama sanırım ellerde son suçlu oluyor çoğunlukla.En azından aşk şiirleri yazarak,ya da isyan......Tebrikler.ESRA
VARSIN YAKACAK AŞK OLSUN, NELERE YANMADIK HAYAT DENEN BU YOLDA KIMLERE VEDA AĞITLARI YAKIP YANMADIK Kİ KIMLERE AŞK DEYIP SARMADIK Kİ YANCAKSAK AŞKA BİRDE HAKKA GERISI BOŞ KUTLARIM GÜZEL MISRALARINIZ MUKEMMELDI DIZELERINIZ............................
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........
Aşk közüyle birlik varolan birşey,aslında yanan kendi ama,isteyen gidip kendini yakıyor.Biz alet olmasakta o hep yanacak,o yanmak için var. Belki de cennet taamı,kim bile?...Kutladım efendim.Selam,saygı...
Kaç asırlık yasağımızdı aşk Tende günah Gözde haram Sevişmek hep ölüm fermanıydı insanlığın Çocukluğumuzdan kalma bir tabu, Birde ayıbı vardı bu işlerin Kabahati yok günah saydıklarımızın .... Doğru Toynak hocam kabahati yok günah saydıklarımızın.Kabahat bizde aslında. Aşk yakar ve insan düşünmez bile sonunu.Nereye varırsa varır.Sonu bilinmez ama genelde ayrılıktır. Bu aralar hüzne çok düştün hocam. Selam ve saygılarımla.
Bu eylemde ellerinin suçu yok Bir cehennemse gözlerin Birde dudakların vardı Birde nefesin… Haylaz çocuklar gibi masum Her buluştuğumuzda gizlice Mutlaka Hem yanacak hem yakacaktı aşk…
çok güzel di çok
yüreğinize sağlık üstad
tebriklerim kalben