(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN GURBET... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN GURBET... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
büyük şehirlerin insan kapanı... Bir elimde valizim Öbür elimde cigaram... Ben gurbet... Bitmez yollardayım... işanlım mektup yollar Anam arkamdan ağlar Iraklardayım... Ben gurbet... Yalnızlıktır adım... Gurbete düştüm düşeli hem öksüz hem de yetim kaldım
Gurbet hep hasrettir sıladaki sevgilere Kaleminiz daim olsun
sevgili zeki'ce yıllarca gurbette kaldım... ve ... şimdi memleketimdeyim ama gurbet yine içimde... içimizde ki gurbete çare yok galiba... sevgilerimle....
hem öksüz hem yetim..yüreğine sağlık...sevgilerimle..
gurbet bir acı türküdür söylenir dillerde ''gurbette ömrüm geçecek bir daracık yerimde yok oturup derdim düşecek bir vefalı dostumda yok..aman aman..'' gurmet bir sızıdır kanar durur biryerlerde gurmet bir özlemdir çekilir...çekilir..
Nişanlım mektup yollar Anam arkamdan ağlar Iraklardayım... Gurbet çekilir ama yardan ayri kalınca işte bu çok acı sevgili zeki harıka her şirin oldugu gibi buda süperrr arkadaşım yürekten kutluyorum kalemin daim olsun .sevgiyle yine tam puan im sana :....
yaklaşık 30 yıl kadar gurbette yaşamış biri olarak sıkıntılarını ve yalnızlığını çok iyi biliyorum sevgili dostum ve hissettiklerine de yürekten katılıyorum yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Bu gün yine dur çöpcü ne olur Benim senin ile ne zorum olur? Bilirim senin de benimle zorun yoktur Lakin kaybolan benim hatıra vazomdur İşte burada bak çöplerin arasında durur Alayım bekle biraz bekle ne olur?
dostum benim gurbette olduğumu bildiğin için mi yazıyon böyle şiirleri çok güzel olamuş tebrik ediyorum... 10 puan... Batman'a SELAMLAR...
yazdiklarin doğru şeyler
omrün uzun olsun