(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yaşam mı terkediyor onu, yoksa şair mi yaşamı... bence ikisi de, ayrılan iki sevgili eli gibi, ince naif sitemlerden hep güzel şiirler doğar, kutladım...
Perdeler kapanacak elbet, ama sizin şiirler daha çok okunmak, dinlenmek ister, gözlerin kapanması için erken değil mi dost? Hüzne bulanmış şiir, sevgilerin hazin sonu kadar mutlulukla biten yanları da var. Siz de onlar kadar, sıcak ve diri kalın hep. Sevgimle...
sevgili hocam, sizi kutluyorum. siz benim icin bir örnek siniz sizden daha cok eserler okumak isterim. kaleminiz daim olsun hocam saygilar sevgiler figen topal
Kızamıyorum bile artık. Bunca çaba,bunca emek.. Sevgiye karşı örülen bu duvarları Yıkmaya da gücüm kalmadı. Zaman da kayıp gidiyor avucumun içinden, Yitirdiğim sevgi gibi. Özlediğim sıcak bir dokunuş, Belki içten bir tebessüm. Yaşam tiyatrosunda oynadığım son oyun bu belki de, Koltuklar boşalıyor birer ikişer, Yitik sevgiler gibi. Kayboluyor insanlar yavaş yavaş, Perde kapanıyor artık,gözlerim gibi...
Maestro...perde kapanmasın henüz çok erken...daha çok güzel sanatlar icra edilecekbu sahnede....baharın saçlarından tutup,sevgi limanlarına demir atılacak...Umut ve sevgi rüzgarlar limanınzdan eksik olmasın..kutluyorum Sevgili Çınar...teşekkürler...saygılar...
"Yaşam tiyatrosunda oynadığım son oyun bu belki de, Koltuklar boşalıyor birer ikişer, Yitik sevgiler gibi. Kayboluyor insanlar yavaş yavaş, Perde kapanıyor artık,gözlerim gibi..."
hOcam ne sOn oyununuz oLsun bu,ne de perde kapansın. hayat sanhesi sizsiz kaLmasın. şiirLerinize ihtiyacımız var:):) sevgiLer:):)
Perde kapanıyor artık,gözlerim gibi...
Çok güzel şiir tebrikler... Yüreğinize sağlık... Sevgiyle kalın...
K.M.