Sana oku adam ol diyen olursa Hayır dersin! Ben, Okuyup istediğimi olurum Adam; Olunmakla insan olunmaz...
Lafını bilmezlerle İnsanları ayırt et...
Birgün biri seni kırarsa Önce dur Elif kız! Kırılmadan sabırla bekle Mutlak bir sebep vardır...
Bütün kapıları kapatma Küçük bir aralık kapın olsun!
Elif kız kürkünü kimse bilmesin Sen de kürkçü olma Elif kızı keten elbise ile sevdir! Keteni alması da,atması da kolaydır...
Önce gözlerinle Elif kız ol... Açları gör,muhtaçları gör... Emin ol ki asıl muhtaç olanlar dilenmez Elif kız
Önce gözlerinle Elif kız ol... Eline bir yudum su verecek kimseleri olmayanları, Komşu evindeki yemeğin kokusuna özenip, Kendi evinde kuru ekmeğe talim eden yaşlıları gör...
Sana gözlerin ne güzel Elif dedikleri zaman, Onlara; Görüyorum dersin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ELİF KIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ELİF KIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
o Elif kız içimde sızıdır şairim neden dersen, annem tam da bu gün göç etti Elif' liğinden yıllar evvel ve O, hep bildi Elif' liğini çok yüce durdu hayata hiç eğilmedi Elifçe
Elif olmak zordur mısraların arasındaki Elif' e seslenişin ise çok doğru idi Elif taşıyamazsa ismini zordur nice Elifler tanıdım hepsi doğru idi, eminim asla da bükülmeyecekler...
/sonsuz tebrik ve saygılar kalemine değerli şairim/
Kalimera tarafından 7/29/2009 10:35:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
ÖNCE İNSAN OL. SONRA KADIN .ANA, YADA OLMA SEN OL SADECE SEN............. AŞK OL SEVDA OL YANGIN OL BİR BAHAR DALI OL, UMUT UMUT HERKEZ OLMA ,FARKLI OL . ONURLU YÜREKLI ,MERHAMETLI OL.... SAHIP ÇIK INANDIKLARINA KADIN OLSANDA, AŞKINA EŞKIYA ,MILITAN OL. BELKIDE NICESINDEN DAHA DELIKANLI OL.
ALDIKLARIMDI YASEMİN CE GÜZEL USTA MISRALARINIZDAN VARSA KUSURUMUZ AFFOLA AHHH ELIF AHHH .......ELİF OLASIM GELDI.......... YOK AMA HAYIR SEN SEN OL BIRAKALIM YASEMIN BIR DELI YUREKLI SEVDA MILITANI KALSIN........... KUTLARIM GUZEL KALEMINIZI VE YUREK SESINIZI...................
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN AK DUVAKLI UMUTLAR, GERÇEK SEVDALAR GİBİ BEBEK GÜLÜŞLERİMİDE KATTIM MİSLER GİBİ KOKSUNLAR YASEMİNLER BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........
yasemin00 tarafından 7/29/2009 3:46:54 AM zamanında düzenlenmiştir.
Önce gözlerinle Elif kız ol... Eline bir yudum su verecek kimseleri olmayanları, Komşu evindeki yemeğin kokusuna özenip , Kendi evinde kuru ekmeğe talim eden yaşlıları gör...
Sana gözlerin ne güzel Elif dedikleri zaman, Onlara; Görüyorum dersin.
Büyümeye sen önce buradan başla Sonra...
Sonra arkası gelir be Elif kız...
ELİF KIZA YAZILANLAR TÜM İNSANLIĞA VERİLEN BİR NASİHAT BENCE TABİİİ ANLAYANA.YÜREĞİNE SAĞLIK.AMA HER KONUDA ANLAYANLAR ANLAR ANLAMAYANLAR ONADA YAPACAK NE VARKİ.KUTLARIM
denizin karanlığında dikçe duran deniz feneri gibi dizelere dökülen pembe inci nasihata şiirin yüreği yarılmış......İçimden geldi ve yazdım.....
Başı kucağında adam gibi adamı izliyordu renksiz gözüyle Elif, ne okulu ne de paçadan akanı yoktur adamlığın tarifinde....... Üstadem muhteşem bir şiir gelmiş derslik adına şiirinizi ve yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla....
Sen sen ol Elif kız, Ne güzel dizeler Elif kızlara. Elif kızlar anlarda bu dizeleri, ya elif kızları anlamayanlar. Onlara ne demeli? Tebriğimi şiire, takdirimi yazan kaleme verdim. Sevgi ve sayglırımla.
x adamus tarafından 7/28/2009 7:07:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
İyi bir okurumun "ŞİİRİME TEBRİĞİ,KALEMİME TAKDİRİ" benim için en güzel ödüldür. U dizelerine gelince o kızların sesinden anlamayanlar sanırım göbek eritme seansı peşindeler...!
Elif kız ol...
Açları gör,muhtaçları gör...
Emin ol ki asıl muhtaç olanlar dilenmez Elif kız
Kulağa küpe dizeler.Yürekten tebrik eder,
Sevgiler, saygılar sunarım.