Avuçlarıma düşen dua tut beni Hüzünleri içip dibe vurduğumda Yüreğimin şehrinde yalnızlık giymiş kaldırım taşları Dolaşırım dünden kalan anılarla sokakları
Titrek parmaklarım değecek Omzumdan düşen sonbahar şarkısına Saatler uyku nöbetlerinde sanarken Dün geçti yarın da meçhule aşık
Meleklerin kanatlarında bekleyen Umutlardaki son damla kalıntıları Gelgitlere meydan okudu deniz fenerlerinden Ama/Aşka kılpayı
Dağın eteklerinde sisler sarınca başak yağmurlarımı Yalnızlığın bulutlarında tut beni nicedir beyaz ufkun gözleri yok üstüne siyahı kondurmadan hep aynı yanıklığımla son nehir damlası bitene kadar satırlara yazacağım seni..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tut Beni.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tut Beni.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dağın eteklerinde sisler sarınca başak yağmurlarımı Yalnızlığın bulutlarında tut beni nicedir beyaz ufkun gözleri yok üstüne siyahı kondurmadan hep aynı yanıklığımla son nehir damlası bitene kadar satırlara yazacağım seni..
Güzel dizeler okudum kalemnizden Yüreğinize sağlık Sevgi ve saygıyla esen kalın..
Dağın eteklerinde sisler sarınca başak yağmurlarımı Yalnızlığın bulutlarında tut beni nicedir beyaz ufkun gözleri yok üstüne siyahı kondurmadan hep aynı yanıklığımla son nehir damlası bitene kadar satırlara yazacağım seni..
Omzumdan düşen sonbahar şarkısına
Saatler uyku nöbetlerinde sanarken
Dün geçti yarın da meçhule aşık
Meleklerin kanatlarında bekleyen
Umutlardaki son damla kalıntıları
Gelgitlere meydan okudu deniz fenerlerinden
Ama/Aşka kılpayı
Duygularını adeta yaşarcasına benzetmelerle oya gibi işlemişsin dizelerde....
Kutladı bu kalemi öğretmenin....