(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yılın en saçma şiiri... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yılın en saçma şiiri... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çorabımın bir eşi kaybolmasa her yıkayışımda, Her yemek yapışımda tencereyi yakmasam. Her yeri ıslatmadan çıksam bir kez duştan Ve bir gün de ilk derse geç kalmasam.
Pazartesi sendromu başlamasa ta pazardan, Patates için gidip meyve almasam pazardan. Her söze gülmesem,anlasam sözden azardan, Falım çiğnesem artık vazgeçsem Nazar’dan.
Sonra bir de böyle saçma şeyler yazmasam, Ne biliyim en azından ahenk felan arasam. Hani diyorum artık şiirin yakasını bıraksam, Gidip hisseyle, çekle, senetle neyim uğraşsam.
Lakin olmuyor,tutamıyorum kendimi, Değiştiriyorum ingilizce klavyemi. Sanki bir el kapatıyor gözlerimi, Başlıyorum yazmaya saçma sözlerimi.
Aklıma siyasetçilerimiz geliyor,tebessüm ediyorum. Ne tebesüümü ya resmen gülüyorum. O, milletin yakasından düşmeyişlerini gördükçe Benim şiire ettiğim zulmu az buluyorum.
OLMAYACAK DUA olacaktı şiirin ismi ama OLMADI.bu kadar saçmalayınca bu ismi uygun buldum :)) Öyle can sıkıcı bir günde sırf kendim güleyim diye yazmıştım ama belki siz değerli dostların da tebessüm etmesine vesile olur diyerek paylaşıyorum....
selamlar... yüreğinize saglık..harikaydı hele resim ve yorummsevgiler..
Her yemek yapışımda tencereyi yakmasam.
Her yeri ıslatmadan çıksam bir kez duştan
Ve bir gün de ilk derse geç kalmasam.
Pazartesi sendromu başlamasa ta pazardan,
Patates için gidip meyve almasam pazardan.
Her söze gülmesem,anlasam sözden azardan,
Falım çiğnesem artık vazgeçsem Nazar’dan.
Sonra bir de böyle saçma şeyler yazmasam,
Ne biliyim en azından ahenk felan arasam.
Hani diyorum artık şiirin yakasını bıraksam,
Gidip hisseyle, çekle, senetle neyim uğraşsam.
Lakin olmuyor,tutamıyorum kendimi,
Değiştiriyorum ingilizce klavyemi.
Sanki bir el kapatıyor gözlerimi,
Başlıyorum yazmaya saçma sözlerimi.
Aklıma siyasetçilerimiz geliyor,tebessüm ediyorum.
Ne tebesüümü ya resmen gülüyorum.
O, milletin yakasından düşmeyişlerini gördükçe
Benim şiire ettiğim zulmu az buluyorum.
OLMAYACAK DUA olacaktı şiirin ismi ama OLMADI.bu kadar saçmalayınca bu ismi uygun buldum :))
Öyle can sıkıcı bir günde sırf kendim güleyim diye yazmıştım ama belki siz değerli dostların da tebessüm etmesine vesile olur diyerek paylaşıyorum....
selamlar...
yüreğinize saglık..harikaydı hele resim ve yorummsevgiler..