genleriyle oynanmış tohumlar hormonlu gübreler el yordamıyla göz kararı toprağa serpiliyor... toprağın karnında toprağın kanını emiyor genleriyle oynanmış tohumlar hormonlu gübreler...
toprakta toprağın özüne yabancı yaşamakta son derece inatçı her hareketiyle emperyal her hareketiyle bozguncu sebze ve meyveler türüyor hormonlu gübrelerle damarlanan genleriyle oynanmış tohumlardan...
tatsız ama göz alıcı tuzsuz ama çarpıcı ruhsuz ama yakıcı halleriyle malum meyve ve sebzeler tarla ve bahçelerimizde gerine gerine büyümekte kütürdeyerek boy vermektedirler...
onları üreten malum efendiler tezgahlarda en önde genleriyle oynanmış hormonlu gübrelerle palazlanmış devşirme şaheserlerine aşkla bakıp sonra satıp kâr güdüsüyle piyasa yapmaktadırlar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BESLENME BİLGİSİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BESLENME BİLGİSİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
genleriyle oynanmış tohumlar hormonlu gübreler el yordamıyla göz kararı toprağa serpiliyor... ====================== Hormonlu yiyecekler insan oğlunun sonuna hazırlıyor.. Bunları yapanlar bakınca doğal ürünler yiyiyor .. Aslında bütük bir tehlike ama hiç kimse sorgulamıyor Duyarlı yüreğinize kutlarım ...
evet toprak can cekişiyor gün gelecek ekilecek toprak bulamayacaklar hormonlarla topragı yakıyorlar külde ne yetişir hiç birsey insanligin ömrünü kısaltıyorlar güzel bir konuya deginmişsin ne yazıkki kimsenin umrunda deyil her kez cep doldurma peşinde bu dünya kime kalmişki bu para hırsı niye anlamış deyilim anlayan varmı? saygılar.
hormonlu gübreler
el yordamıyla
göz kararı
toprağa serpiliyor...
======================
Hormonlu yiyecekler insan oğlunun sonuna hazırlıyor..
Bunları yapanlar bakınca doğal ürünler yiyiyor ..
Aslında bütük bir tehlike ama hiç kimse sorgulamıyor
Duyarlı yüreğinize kutlarım ...