Ağlama bebekŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Şehit Polis Memuru Tugay Ak Son Yolculuğuna Uğurlandı
14 Temmuz 2009 / 17:25 Diyarbakır’ın Bağlar ilçesinde uğradığı silahlı saldırı sonucu şehit olan polis memuru Tugay Ak (34) memleketi Mersin’in Gülnar ilçesine bağlı Demirözü köyünde gözyaşları arasında toprağa verildi. Diyarbakır’ın Bağlar ilçesinde uğradığı silahlı saldırı sonucu şehit olan polis memuru Tugay Ak (34) memleketi Mersin’in Gülnar ilçesine bağlı Demirözü köyünde gözyaşları arasında toprağa verildi. Arkadaşını ziyaret için gittiği mühendislik şirketinde silahlı saldırı sonucu şehit olan polis memuru Turgay Ak’ın cenazesi Diyarbakır’dan ambulansla getirilip Gülnar Devlet Hastanesi morguna konuldu. Cenaze daha sonra cenaze aracına alınıp, konvoy eşliğinde Demirözü köyündeki baba evine götürüldü. Şehidin cenazesinin cenaze aracına konulduğu sırada yakınları gözyaşlarına boğuldu. Baba evinde bir süre bekletilen Ak’ın cenazesi daha sonra köyün mezarlığına götürülüp kılınan cenaze namazının ardından toprağa verildi. Cenazenin baba evine getirilişi ve mezarlığı götürülüşü esnasında Ak’ın büyük oğlu Abdullah (8) babasının fotoğrafını elinden bırakmadı. Ak’ın annesi Hatice, babası Abdullah ve eşi Sogül, polis memurlarının da yardımıyla ayakta güçlükte durabildi. Cenaze törenine Gülnar Kaymakamı Mehmet Yıldırım, emniyet müdürlüğünde görevli personel, jandarma komutanlığında görevli rütbeli personel, köylüler ve Ak’ın yakınları katıldı. (Yeğenimiz TUGAY AK’ın aziz hatırasına, üçüncü çocuğunu göremedi. Bebek de babasını çünkü dün babasını toprak ana bağrına bastıktan beş saat sonra dünyaya merhaba dedi. Sen gül bebek, Gül bebek.)
|
Gül bebek, baban cennette inan bana hem yalnızda değil
Amcan karşıladı onu, koyun koyuna yattılar bu gece
Kekik kokuları içinde, onların mis kokusu bizim içimizde
Acıları yüreğimizde, sen bebek şehidimizden kalan hatıra...
ÖNCELİKLE HER İKİSİNE DE ALLAHTAN RAHMET VE MAĞFİRET DİLİYOR GERİDE ACIYLA SANCILANAN YÜREKLERE SABIR VE BAŞSAĞLIĞI DİLIYORUM..EVET BEDELİNİN CAN GİBİ BİR DAHA YERİNE KONMAYACAK BİR MALİYETLE ÖDENMESİ HİÇ OLMAZSA ANMA VE TÖRENLERLE ,ACIYA ÇARE MİSALİ TESELİ OLUYOR..ŞİİR ATEŞ DÜŞTÜĞÜ YERİ YAKIYOR SÖZÜNÜ ANLATAN EN GÜZEL DUYGU İFADESİYDİ..KALEMİ KUTLUYORUM