(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönül bir mevsim değil, Dört mevsim sevdalanmalı, Aşk hissettikçe her zaman olmalı...
Değerli Dostum. Şiirinizi büyük bir zevkle okudum. Aşık olmak hep bahara yakıştırılır nedense ama. Birbirinden güzel diğer mevsimler de canlılığın sevdaların bir ifadesi Yüreğinize sağlık Tebrikler
Aşklar da mevsimlere benzemeli, Dört mevsim diller aşk şarkıları söylemeli, Aşkıma yaz diyebilmeliyim. Kor gibi sıcak olmalı, Kızgın bir güneş gibi kavurmalı. Bazen de kış demeliyim. Denizler gibi dalgalanmalı, Bir kasırga gibi esmeli. Sonbaharda da sevebilmeliyim, Aşk eylül yağmurlarına benzemeli, İnceden inceye ruhuma damlamalı. İlkbahar en deli zamanı bilmeliyim, Irmaklar gibi coşkun olmalı, Bir kelebek gibi en güzel çiçeklere konmalı. Gönül bir mevsim değil, Dört mevsim sevdalanmalı, Aşk hissettikçe her zaman olmalı...
her zaman her yerde,kuş cıvıLtısında, kar tanesinde, yakıcı güneşin ışıkLarında, yere düşen gazeL oLmuş yaprakta... her zaman aşk... sOnu yOk aşkın, tarifi de yOk! kutLarım sevgiLi hOcam, ayrıLıkLar içinde biLe aşkı yaşattınız şiirinizLe. saygıLar:):)
Dört mevsim aşk. Güzel duyguların alıp götürdüğü mevsimlerdeyim şimdi ben de. Kutlarım dizelerinizi Sn. Göle Güzellikler sizinle birlikte kaleminiz daim olsun. Ve siz hep var olun. Selam ve saygılarımla.
Dört mevsim sevdalanmalı, Aşk hissettikçe her zaman olmalı...
aşk aşka seredan mıydı bu acaba...her mevsim olsa ama kaybedenlerde var aşksız yaşayanlarda var aşka davetler hiç susmaz bitmez davetler bitmesin..renk renk açmış aşk sanki yüreğinize sağlık değerli abim...
Sevgili Çınar,aşkın serencamı bu kadar mı yürekten anlatılır,bu kadar mı güzel yorumlanır..Bir rivayete göre derlerki “Deniz köpüğünden yaratılan Afrodit, bir gün sevgilisine vermek için beyaz gül toplarken parmağına diken batmış ve akan kan beyaz gülü kırmızıya dönüştürmüş”} Bu yüzden kırmızı gülün aşk anlamına geldiği söyleniyor. Aşk bahçenizn gülleri solmasın sevgili Çınar...yine yapacağını yaptın:))) teşekkürler...
Gönül bir mevsim değil,
Dört mevsim sevdalanmalı,
Aşk hissettikçe her zaman olmalı...
Çok doğru aşk bir mevsim değil dört mevsim olmalı... Terikler... Sevgiyle ve sevdiklerinizle kalın...
K.M.