(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYBEDEN SEVİŞMELER I şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYBEDEN SEVİŞMELER I şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiiri nasıl yorumladınız ? Hangi açıdan baktınız ? Acaba ben mi yanlış algıladım ?
Benim yorumum şu şekilde. Şair, Kadının bazı şeyleri elde etmek için kadınsı objelerini kullanmasından rahatsız. Bu durumdan tiksindiğini belirtiyor bana göre.
Beni bu yoruma iten en önemli mısra "hadım edilsin erkekliğim"
Olayların bütününe bakmadan kelimelere takılmamak gerek.
“Yazmak bir alışkanlıktır.”Yazmak cesaret ister.Atalarımız ne demiş: “ Söz uçar yazı kalır.” Yazan, yazdıklarını paylaşan, düşüncelerinin nasıl göründüğünden korkmayan parlak nesiller yetiştirmekdileğiyle…demi$ bir edebiyat ögretmeni.
Şiir yazmak cesaret ister Umut ister.. Şiir tadında yaşayabilmek adına Heyecan ister.. Öfkelerinin ellerine kelepçe vuracak Kelimelerini koşturacak yürek ister.. Hiç tanımadıklarına gülümsemeyi, Ağaçlara,duvarlara merhaba demeyi.. Sımsıcak gördüğü elleri tutmayı.. Şiir yazmak, Bilinmeze doğru koşmayı ister.. Yine ucuk $airden ucuk bir $iir ben cok begendim.......Ya$adigimiz dünyaya dahil olmayan bir $ey yok icinde..
Tutsaklığı kendisine çektiren yürek sahibi.. Sen korkak bakışların ardındaki canavar.. Hissiz.. Ürkek.. Saygısız.. Bencil.. Daha ne desem ki? Kendi yüreğinde ki kıpırtıyı duymayacak.. Kendi kalbinden korkacak kadar sağır.. Anlaşılmak istenmeyen varlık.. Anlamak istemeyen.. Yaşamak istemeyen kişi.. Neden yazıyorsun ki? Ne amaçla? Kime? Şiiri yazdığın yürek karşına gelse.. Hadi geldim dese.. Uzatsa elini.. Sırtını dönüp gidecek karakter.. Yazdığını inkar edecek karakter.. Şiiri kirletme.. Şiir tadında yaşamak isteyenlere bırak.. Sen sadece oku.. İç çekerek bak.. Şiir yazmak yürek ister.. Varmı?