Ölmüş çiçekleri topluyor kıyı köşe çöpçüler Kahır sözcükleri içiyorsun usul usul Sus!,dilinden çıkan kelimeler seni inkar ediyor Çocuk ağzı cümleler kuruyorsun zehirden acı Bir yürek aşkının asilliğini yaşıyor Sen ağlıyor musun?…
Hatalar zincirin zayıf halkalarıydı Buruk mutluluklar yaşamıştın silik geçmişe Etrafını saran bütün dalgalarda Yenik düşmüşsün yelkenleri kırılan gemilerinde Acılar sinene batıyordu kurşun kurşun Sen ağlıyordun…
Sevgilim! Yaşamak avuçlarımızla suladığımız çiçekti Sevgiyle büyütebilmek kırgınlıklarımızda Yeni aşk tohumları ekmekti her kuruduğunda Su yoksa,terim var ,gözyaşım var diyebilmekti Her yeni başlangıçlara kapatma kapılarını Mekansız değilsin,mekanın yüreğimde Sen susuyorsun…
Yeni bir yaşama tökezleyerek başlıyor vakit Derin kuyularda gölgeleniyor ölüm çığlıkları Uğruna çileler çekilen zaman siliniyor Taze umut çiçeklerini suluyor koca Nil Gün adamlığımın mekanında yeniden doğuyor Sen gelmiyor musun?...
Aç pencerenin siyah tüllerini Dışarıdan saçılıyor misk-i amber kokuları Sen kadınlığının renklerine boyan Aşkına açılırken sevda bahçelerim Dilimde , gözlerimle söyleyeceğim sevgi sözcükleri Seni bekliyorum Gelmiyor musun?...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aç pencerenin siyah tüllerini şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aç pencerenin siyah tüllerini şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşamak avuçlarımızla suladığımız çiçekti Sevgiyle büyütebilmek kırgınlıklarımızda Yeni aşk tohumları ekmekti her kuruduğunda Su yoksa,terim var ,gözyaşım var diyebilmekti
GÜZEL DİZELERDİ OKUDUKLARIM, KUTLARIM KALEMİ.....SEVGİ ve SAYGILARIMLA.
Sevgilim! Yaşamak avuçlarımızla suladığımız çiçekti Sevgiyle büyütebilmek kırgınlıklarımızda Yeni aşk tohumları ekmekti her kuruduğunda Su yoksa,terim var ,gözyaşım var diyebilmekti Her yeni başlangıçlara kapatma kapılarını Mekansız değilsin,mekanın yüreğimde Sen susuyorsun…
Ölmüş çiçekleri topluyor kıyı köşe çöpçüler Kahır sözcükleri içiyorsun usul usul Sus!,dilinden çıkan kelimeler seni inkar ediyor Çocuk ağzı cümleler kuruyorsun zehirden acı Bir yürek aşkının asilliğini yaşıyor Sen ağlıyor musun?…
Sevgiyle büyütebilmek kırgınlıklarımızda
Yeni aşk tohumları ekmekti her kuruduğunda
Su yoksa,terim var ,gözyaşım var diyebilmekti
GÜZEL DİZELERDİ OKUDUKLARIM,
KUTLARIM KALEMİ.....SEVGİ ve SAYGILARIMLA.