aralık ayı sonunda Filistin’de ki katliama dair küçük yürek yangınım saygılarımla
Merhamet yerlerde süründü tüm dünyanın önünde Firavunlar denizde boğdu Musa’yı Demirden kuşlar havalandı ansızın Neron’un ateşinde yaktılar küçük kelebekleri Çukura gömdüler daha yeşermemiş bütün hayalleri Dar geldi koca Dünya bir türlü paylaşamadık…
Yine pürmelâl köprülerden geçti duygular İsyanlarım koynum da mahpus kaldı İntiharlara belendi kanatları kırılmış cümleler İhtilaller yapılıp saklı düşüncelerde Ne oldu anlamadan, sormadan astılar Beyaz güvercinlerin kanatlarını kırdılar Dar geldi koca Dünya bir türlü paylaşamadık…
Gözlerden süzüldü kan rengi yaşlar Şahadet sözcükleri çıkamadı dilden Masumiyetin ırzını parçaladı her füze Kurgusu bozuk düzeni çiğnedi paletler Bir kardeşkardeşe sıktı kurşunu Her çığlığı sokaklarda şakağından vurdular Dar geldi koca Dünya bir türlü paylaşamadık…
Güneş battı, tüm çıplaklığınından soyunarak Balçıkla sıvadılar kalleşliği, vahşeti Ardında acı yürekler, sancılı bir bekleyiş Kahır dolu sözler Kundağından çıkamamış ağıtlar bırakarak Böylesi namertliği zihinlere yazarak. Dar geldi koca Dünya bir türlü paylaşamadık…
Umutlar kırıldı, barışın tam ortasından Melek yüzlü çocuklardan avaz dolu çığlıklar Yürek titrek, eller titrek, bakışlar boş Bu reva görüldü ona Gazze sokaklarında Belki de çoktan pişman, Filistin’de doğduğuna! Filizlenmemiş ümitler kalırken kursağında… Dar geldi koca Dünya bir türlü paylaşamadık…
Hangi vicdana denk şimdi, zerk olunan bu vahşet Kahpeydi gökteki düşman, ırzı kırık mermiydiler Üçer beşer yağma olup üstlerine yürüdüler Vurmuş hain, nefes kesip ciğerleri deldiler Ölüm olup, gecegündüz, üstlerine geldiler Dar geldi koca Dünya bir türlü paylaşamadık…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
A C İ Z K A L I R K E L İ M E L E R şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
A C İ Z K A L I R K E L İ M E L E R şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umutlar kırıldı, barışın tam ortasından Melek yüzlü çocuklardan avaz dolu çığlıklar Yürek titrek, eller titrek, bakışlar boş Bu reva görüldü ona Gazze sokaklarında Belki de çoktan pişman, Filistin’de doğduğuna! Filizlenmemiş ümitler kalırken kursağında… Dar geldi koca Dünya bir türlü paylaşamadık…
Hangi vicdana denk şimdi, zerk olunan bu vahşet Kahpeydi gökteki düşman, ırzı kırık mermiydiler Üçer beşer yağma olup üstlerine yürüdüler Vurmuş hain, nefes kesip ciğerleri deldiler Ölüm olup, gece gündüz, üstlerine geldiler Dar geldi koca Dünya bir türlü paylaşamadık…
Mavi gözyaşlarımı bıraktım harika anlamlı şiirinize şiirle kalın saygılar
Umutlar kırıldı, barışın tam ortasından Melek yüzlü çocuklardan avaz dolu çığlıklar Yürek titrek, eller titrek, bakışlar boş Bu reva görüldü ona Gazze sokaklarında Belki de çoktan pişman, Filistin’de doğduğuna! Filizlenmemiş ümitler kalırken kursağında… Dar geldi koca Dünya bir türlü paylaşamadık… HER ŞEYİ İLE ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRDİ TEBRİKLER
Hiç de Âciz kalmamış kelimelerin sevgili şairim. Hem nalına hem mıhına yerleştirivermiştin gönlünce. Hem de okuyanların tüm duygularına tercüman olarak, insanlığa seslenerek. Feryad ederek. Bu feryada kimse duyarsız kalamaz. Var ol.Yürekten tebrikler.
Hangi vicdana denk şimdi, zerk olunan bu vahşet Kahpeydi gökteki düşman, ırzı kırık mermiydiler Üçer beşer yağma olup üstlerine yürüdüler Vurmuş hain, nefes kesip ciğerleri deldiler Ölüm olup, gece gündüz, üstlerine geldiler Dar geldi koca Dünya bir türlü paylaşamadık…
Hangi vicdana denk şimdi, zerk olunan bu vahşet Kahpeydi gökteki düşman, ırzı kırık mermiydiler Üçer beşer yağma olup üstlerine yürüdüler Vurmuş hain, nefes kesip ciğerleri deldiler Ölüm olup, gece gündüz, üstlerine geldiler Dar geldi koca Dünya bir türlü paylaşamadık…
Şiir ve seslendirme ne kadar uyumlu...
Sesiniz yüreğiniz var olsun.
Saygımla...
İhsan TURHAN tarafından 5/3/2009 9:29:04 PM zamanında düzenlenmiştir.