Hey canına yandığım yalancı aynalar Birkaç cümle arasına sardım öksüzlüğümü Ellerimde kurumuş bahçe bahçe çiçekler Dikenleri mıhlanmış bedenime. Zamanı artık sorgulamıyorum tükenirken nefesim Sormuyorum saçımın beyazlarımın hesabını Vazgeçtim sevdalara sarılmaktan Sessizliğimin yankılandığı huzurda Öp beni yalnızlığım.
Hep yarım yarım düşüncelere belendim Düşlerimde salındım iltica etmiş yeminlerimden İzinsiz alınmış nefesler takıldı boğazıma düğüm düğüm Üşüdü yüreğim tüm çırpınışlarda Dondu kanım metanetsiz Bütün gülümsemeler yüzümde meşum Unuttum tutkulu, soluksuz sevişleri Kimsesizliğimin sığındığı limanlarda Öp beni yalnızlığım.
Nöbetler tutuyorum saklandığım tüm mevzilerde Dilimde eskilerden devşirilmiş birkaç kırık nota Gözlerimde yalanlara bezenmiş özleyiş Karanlıklar dağ dağ gözbebeklerimde Patavatsız kelimeler dolanıyor benliğimde Hamurumun yorulduğu toprak Sendeniz sana döneceğiz Geride acı hatıralar bırakarak İçimde tarifsiz kımıltılar hazırlanmışken Öp beni yalnızlığım.
Kimdi öldüğün dünyamın bilinmez hamisi Hangi ömür bulunur hazırda kafinlenmiş Var mı? söyleyin kefenimin kesesi Her mutluluk kanamış dudaklarımda kekre Hayatın yılgınlığında kekeme düşler Sarmalamasın kimseler beni uzak diyarlarda Bilmesin hiç kimseler adresi kayıp mezar başlarında Ruhumu gömerken sessizce Ağlamasın etrafımı saran yoksul nefesler Sadece sen öp Sadece sen öp Öp beni yalnızlığım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Öp beni yalnızlığım. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Öp beni yalnızlığım. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birkaç cümle arasına sardım öksüzlüğümü
Ellerimde kurumuş bahçe bahçe çiçekler
Dikenleri mıhlanmış bedenime.
Zamanı artık sorgulamıyorum tükenirken nefesim
Sormuyorum saçımın beyazlarımın hesabını
Vazgeçtim sevdalara sarılmaktan
Sessizliğimin yankılandığı huzurda
Öp beni yalnızlığım.
TEBRİKLERR.