İçimi ifrit yakarışlar kuşatmış Karmaşık ruhum uyuşmuş bedenim Adı olmayan bütün şiirlerde nefessizim. Şen kahkahaların soluyor kulaklarımda Bir eksik bir fazla ne fark etti ki Görmüyor musun? Haramiler kesmiş bütün yollarımı Kör ağızlı bıçaklar saplanıyor ruhuma Ölüyorum gömülürken dilsiz bağırışlarla.
Mevsim kurak geçiyor sular yanarken Kuruyor gözyaşıyla suladığımız çiçekler Peşimden yıkılmışlıklarımı topluyor mübeyyiz Kızıyorsun çatıp, karartıp kaşlarını Son mevzilerde direnen aşkım sana rabıta Viran ezgiler fısıldıyor dilim Unutulmuş tarihlerden kalan “Sene de bir gün” “Sene de bir gün”…
Sabah ezanları nakış dokuyor kulaklarıma İsyana ramak gözlerine susuyor gözlerim Diline acı biberler sürmek istedikçe Kabulüm deyişlerinde hep çaresizim Çaresizlikse hiç yakışmıyor benliğime Hani adam gibi adamlığım vardı ya Meramını dinliyorum sessizce Kutupta buzullar, aklımda sen Eriyoruz birlikte…
Mecazi sevişlere gücüm yok sevgilim Keskin bıçak ağızlarınca düşüncelerim “Ya benimsin Ya toprağın “ diyemem sana Bıçağı yüreğime saplar giderim Bıçağı yüreğime saplar giderim
//Varsın hiç kimseler bilmesin bizi /Varsın hiçbir tarih yazmasın aşkımızı//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Varsın hiç kimseler bilmesin bizi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Varsın hiç kimseler bilmesin bizi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sabah ezanları nakış dokuyor kulaklarıma İsyana ramak gözlerine susuyor gözlerim Diline acı biberler sürmek istedikçe Kabulüm deyişlerinde hep çaresizim Çaresizlikse hiç yakışmıyor benliğime Hani adam gibi adamlığım vardı ya Meramını dinliyorum sessizce Kutupta buzullar, aklımda sen Eriyoruz birlikte…
TEBRİKLERR diyorum bu güzel dizelere ve yazan yüreğe.
Sabah ezanları nakış dokuyor kulaklarıma İsyana ramak gözlerine susuyor gözlerim Diline acı biberler sürmek istedikçe Kabulüm deyişlerinde hep çaresizim Çaresizlikse hiç yakışmıyor benliğime Hani adam gibi adamlığım vardı ya Meramını dinliyorum sessizce Kutupta buzullar, aklımda sen Eriyoruz birlikte…
bıçaklar hançerlerin silahların hedefi ayrılıklar hüzünler terkedişler olmalı hadi sür namluya mermini iki vurucu cümle bir çift güzel göz ve yüreği ateşle soğuk çelik ilkkez can yakacağına canlar yanmasın diye ateş alsın...
muhteşem bir şiirdi değerli şair...tebrikler...sevgimle...
Mevsim kurak geçiyor sular yanarken Kuruyor gözyaşıyla suladığımız çiçekler Peşimden yıkılmışlıklarımı topluyor mübeyyiz Kızıyorsun çatıp, karartıp kaşlarını Son mevzilerde direnen aşkım sana rabıta Viran ezgiler fısıldıyor dilim Unutulmuş tarihlerden kalan “Sene de bir gün” “Sene de bir gün”…
Çok güzel bir şiirdi mavi gözyaşlarım sizinle saygılar hüzün şehrinden
Sabah ezanları nakış dokuyor kulaklarıma
İsyana ramak gözlerine susuyor gözlerim
Diline acı biberler sürmek istedikçe
Kabulüm deyişlerinde hep çaresizim
Çaresizlikse hiç yakışmıyor benliğime
Hani adam gibi adamlığım vardı ya
Meramını dinliyorum sessizce
Kutupta buzullar, aklımda sen
Eriyoruz birlikte…
TEBRİKLERR
diyorum bu güzel dizelere ve yazan yüreğe.