ellerinde aşk çizgisini uzatan adı kayıp sevgili her boğumda beni zikrediyor doksan dokuz kere farkında değil
senelerce senelerce evveldi çok sonraları bağışlanmayacak bir şey için suskuya melek kanatlarında inen aşk tozunu silkeleyen hayat rüzgarına en uzun hatırasını yazmış o da savurmuş elin üstüne okunması mucizevi bir imtihan ile
inayetini saklayan son bakış dağılıp giden ufkun gözünde küçüldükçe geriye dönmek döndüğü yerde bulmak bir sevgiliyi mutlu eder ancak ancak bir el için daha fazlası söylenmeyenin yazgısı
yanlış meyillerde ruhuna yol çizen kızgın aynı el şimdi hangi mevsim için değiştiriyor derisini ya da koparılınca batması batınca kanatması kanatınca daha da çok kanması muhtemel bir çiçek için feda ediyor kendini
acı yüzden çekilmiştir çektikçe çile günah boylu boyunca seccadedir bir kere değdirmeye gör alnını surettir silinmez hiçbir lekede sen sevmeye büyütürken ellerini işte o an duan fısıldar tanrının elinden eline
bütün közlerde küllenenin adıyla aşktan öte yol giderek başlayan zaman eksilmek için eksiliyor başıboş bıraksan da ellerini onlar şimdi pişman sevgili bin gecede bir bulunurdu kalbime değdiğinde ellerin…
alicengizoyunu (…herkes sol elini sevmiş kalbine yakın diye…oysa ben sağ elini seviyordum,uyurken hep kalbimin üstünde diye…)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
unutmayan iki el... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
unutmayan iki el... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ellerin.. değdi mi ellerime bir telaş başlardı yüreğimde yüzüm pembeleşir nefesim kesilir kalbim ritim değişip sen diye atardı. ahh ellerin.. en çok sevdiğim yerin.
"ikra" oku diyor yaradan..sadece kitabı değil var olan herşeyi kainatı insanı vs..oku anla diyor..ayet sadece kitaplarda değil..okumasını bilene tüm evren baktığımız gördüğümüz ve göremediğimiz herşey ayet..oku oku düşün... ve sevgili Alicengiz okuyor..insanı.. elleri..ve ne harika tesbitler yakalıyor ... farkında bile olmadığımız...baktığımız ama gerçekleri görmediğimiz.. göremediğimiz..çünkü gerçek okuma yapmıyoruz..dolayısıyla ne kendimizi anlıyoruz ne de çevremizi...değerlerimizin zenginliklerimizin farkına bile varamadan bir ömür geçip gidiyor ne yazık ki.. harikasın değerli şair dost bu sayfa hep şiir...kutlarım yürekten .. sevgim saygım her daim.. ..selamlarımla...
SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ tarafından 7/3/2009 10:22:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
sevmek dokunmaktır en çok da ben dokunarak sevenlerdenim... bir kere seni seviyorum diyeceğime yüzünün hatlarını ellerimle ezberlerim ... ne çok özledim seni demek yerine bedenimi gelir kıvrımlarına yerleştiririm...
ne zaman canım yansa kıvransam yataklarda ağrıdan tenin ilacıdır her derdimin terini hiç söylemeyeceğim...
diyeceğim o ki elin ya da tenin nereme değse orada biter her türlü ağrı ve hastalık...
şimdi yoksun ya...ondan mı dersin bende ki bu dinmek bilmeyen kalp ağrısı...
,,,
biliyorum sen boşuna sevmiyorsun o sağ eli...:)
dostluğumla, hep...
Denizce tarafından 7/3/2009 10:10:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
acı yüzden çekilmiştir çektikçe çile günah boylu boyunca seccadedir bir kere değdirmeye gör alnını surettir silinmez hiçbir lekede sen sevmeye büyütürken ellerini işte o an duan fısıldar tanrının elinden eline
Bu bölümü şöyle mi anlamalıyım? Ellerinin özgürülüğünü Tanrı engelliyorsa, secde boşunadır, ellerinle varedemediğin aşkı Tanrıdan bekleme.
Sevenler için Allah yardır. Sevgilinin suretine de sevilesi güzelliği vermiştir. Allaha rağmen tapınılan şey tapınandan habersizdir. Aşktan inancı çıkarın geriye hoşlanmak, şehvet ve karanlık bir gizem kalır. O gizem de çirkinliği örter ancak.
"ben sağ elini seviyordum,uyurken hep kalbimin üstünde diye"
şiir her zamanki gibi harikaydı ama ben bunu biraz daha fazla sevdim Alicengiz..hatta çok fazla... nasıl önemsiz bir ayrıntıydı oysa uyuma şekli hayatımızda..ve o şekilden bile sevgiye pay ya....ne diyeyim be sana... harikasın...küçük şeylerde büyük hazlar yakalayabilen, mutlulukları hayatın her kıvrımında arayan bir alçakgönüllülüğün edasını yakaladım sanki bu söylemde...sevgiye mütevaziliği taşıyan bir çalışma gibi durdu bana şiir..
hep yapabilsek dii mi....küçük şeyler ve taşıdıkları mutluluklar...aslında her an mutlu olma şansımız var eğer bakmasını bilirsek...
gecenin bu saatinde bunları düşünmeme vesile olup umut saldın içime....:)))))
SEVGİYLE VE KALIN