(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VERME YÜREĞİNİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VERME YÜREĞİNİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kim bilirdi bir aşk hikayesi bizim içinde başlayacağını;
Masallar kahramanıydık bir türlü kavuşamayan,büyücülerin ve cadıların sarayındayız Eski bir mabet mi olacaktı kalbimiz kimsenin uğramadığı harap ve yıkık,,.. Anlaşamadık bile gözlerimizle,mühürlüydü sözlerimiz,her an kaçak halimiz sanki suçlu gibi..
Lakin bilmezler miydi ki…..bizim için ayrılık mesafeler ve engeller değildi Bizim için ayrılık gözlere giren başka bir hayal…kalbe akan başka bir nida.. Bizim için ayrılık ihanetti…
Oysaki ihanet,cennetteki elma idi…biz biliyorduk işte..ve asla olmayacaktı Ejderha başlı yalanlar akrepler zehirli sözcüklüler bizim ülkemizde yoktu.. Bizim ülkemizin sarayları yakuttan, altından, safirden değildi… Bu saraylar ruhlarına cehennem ateşi deymiş, zalimlerindi… biz böyle istedik… Bırak bizi ayrı bilsinler… Bilmezler ki..biz gece kendi ülkemizde buluşuruz yağmurlar yağarken… Yıldızlar sanki piyanun tuşları gibi…ezgilerle süslerler bahçemizi,laleler etrafımzıda
Orda geceleri bile gökkuşağı olur meleklerin kanatlarında,beklerler bizi yani gitmemizi güneş doğana kadar, Bizim ülkemiz gecedir..ve güneş demek ayrılık demektir..geceyi beklemekse inciden gözyaşıdır.. ..biz demek her gece başka diyarlardaki şehirler demek. Söyle kimler hangi aşklar hayelleri gerçek yapabilir Bizden başka.. … Gizli kent bizim ,Saklı bahçeler…Orda daha neler var… Sus sevgili sadece sen ve ben…..
Yaz yağmuru yağar da geçer ya, Yaz ortasında dolu yağar ya, Dalından kopan gül sararıp solar ya Bil bunları da verme yüreğini kapı kuluna. ......................................... korkutma bizi ya hocam yalnızlıkta çekilmiyor ki..:)tebrikler yürek sızına..
Ey göz göz olmuş yürekler
Ey közlenen sevdalar
Ey kendini yar yoluna serenler
Ey gönlünü ele verip kendini unutanlar
tebrik ederim kaleminizi efendim